Lite efterlängtade bilder.

Nu har jag fått alldeles för mycket på backning främst från mormor och morfar att jag ska lägga upp lite bilder så jag tänkte äntligen ta och göra det nu . Bilderna är tagna från helgen och idag.


potträning innan jamasen åkte på


Diskar med pappa ikväll innan sovdax






En trött kille fikar inne på vatten palatset




Pappa och Alvin in action



Påväg hem till tant Gullan på kalas i mitten på januari.






D'r har vi dom, övrigt så går det bra för Alvin på dagis han trivs som fisken i vattnet och tycker verkligen det är jätte roligt där, man märker med på honom redan att han har blivit, större och klarar av mer, han har även börjat babbla på mycket, det är ju mycket som man inte förstår men än så länge är det mest pappa ack ack som är tack tack och ille som är Crille som kommer ut ur hans lilla mun.. För mig i skolan går det med jättte bra jobbar på med lite varje vecko dag så man kan vara ledig på helgerna tillsammans med Alvin och Crille. Om jag får säga det själv trodde jag det skulle vara mycket jobbigare att plugga på distans som alla har sagt att det kommer bli skit tufft, men jag tycker helt tvärt om tycker man får mer gjort på dagarna och kan jobba på så mycket det bara går när Alvin är på dagis. Så livet rullar helt enkelt på och i rätt riktning till coh med =)
Nu ska jag kika filmer på trean
Ha en fortsatt bra måndags kväll Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0