Onsdag!!

Hej hopp...


Onsdag idag, och snart är det helg igen.. Veckorna går så jätte fort nu tycker jag... Men det har väll sin charm det med =)

Igår tog vi oss ut en liten sväng i det blåsiga vädret för att hälsa på neonatal avd som Alvin låg på när han föddes.. Oj vad personalen tyckte att det va kul att se honom, eftersom allt har gått så jätte bra med Alvin... Tror dom va lite stolta med faktiskt=) Det va tre av personalen som jobbade igår så resten skulle dom hälsa till.. Tänk att snart ett år har gått.. Det har gått så himmla fort.. Känns inte som vi har varit med om allt detta om man blickar tillbaka.. Känns mer som en film eftersom det känns så långt bort nu när det har gått så kanon med allt..
Men snart för ett år sen låg han och kämpade för sitt liv helt hjälplös, men allt gick ju kanon och det resulterar ju i att vi har en liten hulligan här hemma full med bus och liv=)
Saken är varför jag tar upp detta att det har hänt lite saker med nära och kära till oss den senaste veckan så då blir det mycket mer på tagligt eftersom vi sjålva kunde vara i samma sits, men vi hade en sån fruktansvärd tur, han där uppe va nog med oss hela tiden...  nog prata om detta, men jag blir lite blödig...

Idag så skulle vi träffat Kajsa och Harry men dom hade dubbelbokat så de kanske blir en lite träff med dom senare i eftermiddag.. Men nu på förmiddagen ska Alvin åka med sin farmor till hans faster i Uddevalla.. Vi vet ju inte när hon åker till England så Alvin får följa med så hon hinner träffa honom lite innan.. Men inte mig emot kan vara rätt skönt att vara själv ett par timmar, jag ska grejja lite här hemma, finna alltid något att göra...=)
Sen kanske man hinner med att bara vara en stund innan han kommer hem igen ,för sen är det fullt upp igen=)

Till helgen skulle jag följt med Emma ut en sväng med så blir det inte för hon skulle jobba hela långa lördagen.. Så till helgen får det nog bli en myshelg bara med familjen... Får se om vi hittar på något kul på lördag, vore kul.. Men jag vet inte vad så om någon har nåogot förslag på vad vi tre kan hitta på så hojta till =)

Nu ska jag ta lillprinsen som står här och är otålig..Läger in bilderna sen när han åkt med farmor... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0