Onsdag!!

Hejsan hoppsan....

Haft blogg torka i ett par dagar..

Måndags va vi och tog sprutan lilleman och jag, sen åkte jag till Emma för ett par glas vin vi firade att hon hade klarat av matte B kursen=) Hon är så himmla duktig.. När jag kom hem satte jag mig och kollade på Ullared på datan, vi ska ju åka dit i helgen på lördag blri det nu ist och det ska bli så jätte kul =)

Igår va det faktiskt sol i Trollhättan tro det eller ej, det har ju inte varit sol här på jätte länge så det va skönt, vi va ute en lite sväng igår på lekplatsen, man får ju passa på när det är fint väder ute,men jag mådde dock piss igår så jag orkade inte med alls mycket, måste varit sprutan som gjorde det, hade jätte on i armen, ont i hela kroppen, hade feber så när Crille kom hem orkade jag inte mer så jag gick in och la mig och det gjorde gott, för igår kväll va jag mycket bättre, och idag känner jag inte något,eller jo bara lite öm i armen.. Alvin dock som jag trodde skulle få feber och bli dålig har inte fått något, han va helt sig själv igår,vilket va jätte skönt att se, får se om han reagerar på ett annat sätt nästa gång han ska ta vacciner vilket blir om tre veckor...

Idag skulle vi egentligen ner till stan en sväng, men skiter nog i det eftersom det är skit väder idag igen som alla andra dagar, och vi har en överfulltvättkorg som jag måste ta tag i för Crille ska ha kläder till imorgon som måste bli tvättade, så det nog att ta tag i allt det ist,Och så har jag ju såklart min lillhjälpreda här hemma som hjälper mig =) Sen i em ska vi och storhandla, vilket behövs har nästan inget hemma så det ska bli skönt med lite på fyllning..

Det va allt från oss för idag, ha en bra onsdag.. Kram


Alvins senaste bus, Nu får man verkligen passa honom till och med i hans rum..


Tittut mamma =)


Sötnos=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0