Tråk Tisdag....

Hejhej....

Idag är verkligen en såndär tråkig dag... Vädret är inte det bästa mulet och regnar ute.. Och här hemma händer inte många knop idag... Har tänkte att städa och tvätta lite.. Det behövs... Vi håller oss bara inne idag...
På em kommer nog Julia hit ska ringa och hära med henne om hon inte kan komma hit....Hade varit kul om hon kom hit eftersom vi är hemms själva hela dagen idag jag och Alvin.. Crille är på ELmässa i Göteborg och kommer inte hem förrens 7-8 ikväll.. Så det hade varit kul med lite sällskap... =)

Igår va vi hemma hos Alvins farmor hela dagen... Eller vi gick dit efter Alvin sovit sin morgon nap=) Sen va vi där till Crille kom för han och jag åkte ner och slängde allt skräp som blev när vi städade grarget.. tog en timma ca att slänga allt.. Då kanske ni har en liten uppfattning på hur mycket det va =) Sen åkte vi hem och hämtade ett till lass som vi körde ner... Men det gick fortare... Va även och hämtade ut paketer med Alvins MeandI kläder igår.. Jätte fina....
Sen åkte vi hem till svärmor igen och ät kvällsmat välbehövligt=)....

Tänkte jag skulle ringa till BVC idag med angående Alvins mage... Han äter ju knappt något men ändå skiter han som en häst.. Och löst är det med... Alvins farmor började prata om han kanske kunde vara laktos.. Men det tror jag inte men ska kolla lite vad dom säger....
Återkommer lite senare.. Det är någon som bajsat igen....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0