Torsdag!!

Hej hej...

Hoppas ni har sovit gott=) ?
Det har jag gjort i natt iaf.. Eller jag somnade ganska så sent igår natt med men inte lika sent som dom två tidigare nätterna... Men jag måste gå ut på soffan för att jag ska kunna somna.. Så imorse vaknade jag av att Crille skulle ge Alvin välling.. Hörde dom ute i köket så jag gick och la mig i sängen igen och somnade om lika fårt.. Det gjorde Alvin med när han kom in till mig igen.. Så idag har vi sovit fram till halv tio det va verkligen skönt...

Idag skule vi egentligen med Emma och Melvin till ÖF men det blir inte så.. Jag känner att jag måste vara hemma och tvätta och städa lite inför helgen eftersom jag inte vill stå med det på helgerna... Bättre att göra det i veckorna så man får lite tid ihop familjen på helgen... Väderet är ju inte heller det bästa idag så det passar bra med att vara hemma.. Vid tre tiden däremot ska vi ut och gå med Susanne och Minna en sväng.. Ska bli trevligt , det va sååå länge sen vi såg dom efter Susanne jobbar och minna går på dagis så blir det inte så ofta längre Lite tråkigt.. Men nu äntligen psaar det bra för båda två =)

Igår hade vi ju kanon väder här i trollhättan sol och varmt blåste lite men inte kallt... Vi gick och mötte upp Wenche och Seth på eftermiddagen va skönt att komma ut lite Alvin somnade i vagnen och spv över två timmar ute på balkongen i vagnen.. Skönt för honom... Men Seth vaknade betydligt mycket tidigare och han höll full rulle här hemma =) Jag bjöd på lite fruktsallas jätte gott va länge sen jag åt det... På eftermiddagen när Crille kommit hem fixade vi iordning oss lite för att åka och köpa blommor och TTela tidningen.. Sen åkte vi till Alvins farfars grav och satte blommor och va där en liten stund.. Alvin satt i gräset och mös, han tyckte det va jätte roligt att sitta dör och pilla i gräset... Crille tyckte att kyrkan skulle anställa Alvin som gräsklippare :P hahah!! Efter vi varit på graven alla så åkte vi hem till oss och fikade... Va trevligt...

Imorgon är det äntligen fredag och så kommer dom från Malmö på dagen så jag och Alvin ska gå bort till Hans farmor och vara där eftersom dom kommer på dagen och Alvins farmor jobbar så får vi välmokmna dom till Trollhättan =)
sen blir det full rulle hela helgen så något bloggande blir det inte i helgen.. Men jag lovar att ta massa bilder som jag kan lägga ut till nästa vecka...
Nu tänkte jag lägga ut lite bilder från gårdagen blev en del... Så håll till godo =)
Kramar från oss....

Bilderna får jag lägga in senare för det verkan inte gå nu.. Men dom kummer upp innan dagen är slut iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0