Onsdag!!

Hej hej...

Idag har jag inte så mycket att berätta mer än att vi ska packa och göra iordning det sista innan vi åker till Kalmar...
Igår gjorde vi inte heller mycket mer än att packa och grejjade hemma... Vädret va ju inte det bästa igår.. och det är inte det idag heller... Men det är ett perfekt åka bil väder... Det är skönt att det inte är varmt och soligt när mna åker bil tycker jag....

Hoppas ni alla får en bra lååång helg för det ska vi ha =) Vet nite om ajg kommer blogga något när jag är hemma hos familjen men jag ska försöka hålla er uppdaterade ni som nu läser min blogg=) Men jag lovar inte något åker inte ner dit för att sitta vid datan... Brukar inte göra det när jag är där... Men annars blir det ett JÄTTE inlägg med MASSA biler på måndagen när vi kommit hem... Eller vi kommer hem på söndagen men så har vi så mycket annat som ska göras...

Ha en bra Weekend=) Krammar från oss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0