Måndag!!!

Hejhej...

Nu är jag tillbaka i bloggen igen efter ett litet uppehåll...

I helgen har vi haft fullt upp hela tiden... Vi har hjälpt Crilles mamma att rensa ut och slängt massa i garaget plus att vi har målat om där inne... Men det är inte helt färdigt än Alvins fasters kille ska hjälpa Crille att bygga en arbetsbänk där inne med... Så helgen har varit fullspäckad...Men också rolig=)

Inatt däremoit har inte varit så roligt... Alvin har inte sovit alls bra.. Han vakande lite efter tre i natt och va vaken till och från till halv 6 i morse...Men det kan nog varit att vi inte la honom vid den tiden som vi brukar igår... Så jag hoppas att det ska bli bättre ikväll och att vi får honom i sängen när han brukar sova på kvällarna...
Idag skulle vi egentligen åkt ner till stan och träffat mammorna och barnen från föräldrargruppen men jag kännde att jag inte orkade åka ner dit eftersom vi har haft fullt upp i helgen så jag vill bara vara hemma... Inte åka någonstans.. Men jag ska träffa dom i slutet på veckan så det ska bli kul =) Trivs så bra med det gänget=)
Ist tänkte jag att vi ska gå hem till ALvins farmor idag igen =) Hon är ledig idag så vi går bort och håller henne lite sällskap... Vi blir därborta hela dagen eftersom när Crille har slutat kommer han med bort dit för vi ska åka och slänga allt skräp på återvinningen och det lär ta ett tag.. Detä r ju en hel kärra som är full.. Men sim tur är har vi inte Alvin med oss han får farmor ta hand om hemma....

Japp annars i veckan ska vi träffa underbara julia imorgon.. Får se om hon kommer hit eller om vi åker ner till henne =) 
Sen har vi nog inte någon planerat... Får se om det blir fest här  hemma i helgen... Har inte hört något mer från någon... Men det blir som det blir =) Känner inte mig så suger på att nu iaf... Och sen blir det inte heller att jag går ut får spara pengarna till något vettigt... =) Men vi får se som sagt....

Nästa helg i gen vecka 20 kommer Crilles kusin och hennes kille till trollhättan från skåne.. dom fick ju en liten Ebba den 1:a mars så äntligen ska vi få träffa henne.. Ska bli så kul... Dom har ju inte träffat Alvin heller...
Och helgen efter det åker vi ner till Kalmar ska bli skoj=) Vi åker redan på onsdagen eftersom det är röd dag på torsdagen och sen har Crille tagit ledigt så vi får en låååång helg tillsammans med mormor och morfar=)

Nähe nu ksaj ag göra iordning mig och Alvin skötväska och vänta på att han ska vakna... Han har sovit i över två timmar nu så han borde vakna snart tycker jag... Ha ne underbar måndag så hörs vi imorgon.. kort från helgen kommer antingen ikväll eller imorgon... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0