Måndag och ny vecka!!

Hej..

Nu är vi hemkomna från kalmar har varit en kanon helg.. Orkar inte sitta och skriva i detalj vad vi har gjort men vi har hunnit med lite av varje varit på öland och jag har träffat en gammal kompis och drukigt lite vin och pratar vi hr även hunnit med en runda på stan grillat spelat kort mm... =)
har även kommit fram till vad det gäller bloggen att jag inte ska skriva varje dag i bloggen utan ajg skriver när jag har något att säga eller berätta så det kommer inte bli varje dag.. Men det kommer även bli mer bilder....
Ska lägga upp massa bilder sen idag när Alvin sover middag.....

Framsteg för Alvin han har läst sig att vinka och klappa händerna nu när vi har varit i kalmar... Det går verkligen fort nu... så himmla roligt att följa hjätat varje dag och få vara delaktig=) det gör mig så lycklig....

Till veckan vad händer då ???

Måndag: idag blir det lignt grejja hemma och storhandla...
Tisdag: Träffa Wenche och Steh.. Blir ÖF..
Onsdag:Alvin och jag ska till Tuva på 1Årskalas=) Trevligt...
Torsdag:Traffa Susanne och Minna...
Fredag: inget planerat än så länge...

Helgen ska vi måla om i Alvins rum och göra iordning där inne så han kan flytta in där nästa vecka eftersom han sover hela nätterna nu utan att vakna....

Så det är vår vecka... lägger upp bilder senare idag... Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0