Kalas mm...

Hej hej...

Nu tänkte jag sammanfatta lite av dagarna som varit i veckan...

I måndags va vi bara hemma och gjorde inte alls mycket.. Kännde att jag inte orkade ta mig iväg någonstans och det va nog bra för Alvin med att vara lite hemma nu när vi va borta hela helgen....

I tisdags däremot så åkte vi ner till staden... jag uträttade lite ärenden som jag behövde göra.. När jag va klar med det gick vi för att ömta Wenche och Steh för att gå vidare till öf.. Dit kom även johanna och hennes son Jack så banen fick busa lite i mån dom kan sen blev det sång stund.... alvin tycker det är roligt när vi sitter i ringen och sjunger och gör olika rörelser... När vi skulle gå hem började det närtuligt vid ösregna.. så typiskt.... Crille kom och hämtade oss snäll som han är=) Så på kvällen kom han killkimpisar upp till oss vi grillade och drack lite gott så på en tisdag kan man ju lyxa till det ibland....=) Så det blev sent i sängen igår som åkte inte hem förrens halv 12....

Idag däremot har det med  varit full rulle=) sånt gilar vi=) jag har tvättat hela förmiddagen så nu är alla kläder rena från kalmar resan... Idag va nog dne ända iden jag hade kunnat tvätta på hela veckan.. Så jag va tvungen.. Sen vid ett tog vi bussen till stan och gick för att möta upp Emma, Melvin Kajsa och Harry samt Sandra för då bar det iväg till Tuvas 1 års kalas där det väntade fler mammor och barn.. Så roligt så det bjöds på massa godsaker=) Alvin är ju den minsta i det gänget så han va mest hos mamma när alla andra barnen sprang och kröp runt...  jätte trevlig dag har vi haft...

Imorgon torsdag ska vi äntligen träffa susanne och minna igen.. ska bli kanon kul =) Får se lite vad vi hittar på.. kanske går ut och går en sväng om vädret tillåter...

På fredag blir det att vara hemma och städa lite för jag ska nämligen ha hem några mammor här på kvällen.. Vi ska dricka lite gott och äta pizza och spela spel.. Vi får se vom vi ska gå ut eller inte... men det ska bli jätte trevligt... Alvin och Crille ska ner till Crilles killkompis i stan och kika på film...
Annars till helgen blir det lugnt ska måla Alvins rum hoppas jag så det verkligen blir av....
Vi har iaf sänkt ner hans säng nu ikväll innan han somande... Han har ju börjat att ta tag i spjälrorna och dra sig upp...

Nu ska jag ta och kolla vidare lite på datan sne blri det sängen i hyfad tid idag... Känner att jag är trött redan...
Och bilderna osm inte har kommit upp än.. Jag känner att jag inte har tid och sittam ed som så bilderna får komma upp på lördag eller söndag,,, bilderna från hela veckan... jag uppdaterar nog inte mer innan helgen men man vet aldrig.. den som lever får se=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0