Bloggtorka...

Hej hej...
¨
jag har inte orkat blogga något i veckan av många anledningar Alvin har varit sjuk.. Magsjukan plus att jag inte har varken haft lust eller tid heller... Tänker bara lägga in lite bilder ås mormor och morfar bla kan se hur mycket lilla prinsen har växt.. Annars har jag inte mer att säga.. Äterkommer med bloggen igen på måndag med nya tag=) Så hoppas ni fortsätter läsa ddå.

Kram från oss




Badkillen...


Tillgjord min =)


Prinsen kan ha toffs =)






Alvin in Actoin




Mössfrilla =)


Något nyt han har börjat med varje gång han äter ska han bita tag i skeden..


Kvällsbus


Bilden är tagen idag 1:a maj


Likaså denna...

ha en trevlig helga alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0