Äntligen helg...

Hej hopp..

Idag är det äntligen fredag och det innebär helg... Helgen för oss är som jag redan sagt fullspäckad me roliga saker...
Men vi får hoppas att helgen inte bara springer iväg... Idag ska vi inte göra så mycket... Vänta på att vi ska gå bort till Alvins farmor för att möta upp Crilles kusin hennes kille och dotter... Eftersom det bara är jag och Alvin som är hemma så blir det vi... Alla andra jobbar...

Idag vaknade vi vid halv 9 ungefär och jag har hunnit med en hel del här hemma redan jag har vikt in all tvätt som jag tvättade igår och hunnit att bädda alla sängar.. Så nu efter jag har bloggat ska jag och Alvin gå och äta frukost... Sen när Alvin sover ska jag ta och torka av golverna det behövs verkligen...

Måste berätta vad som hände igår... Det är ju alltid Crille och Alvin som brukar bara på kvällarna.. Men jag tänkte jag skulle bada med Alvin innan Crille kom hem... Så vi bärjade bada vid 4 för att Crille skulle kunna ta Avlin när han kom hem... Men vad tror ni Alvin gör innan Crille kommer hem.. Jo han bajsar i vattnet....... Så jäkla typiskt så jag fick gå upp med honom eftersom inte Crille hade kommit hem... Så det blir alrig mer bad med Alvin om inte Crille är hemma... Men det är så typiskt han har inte bajsat någon gång med crille i badet och så skulle jag göra mig till lite så skiter han =) Men jajaj det är sånt som händer.. Han än en liten buse =)

Nej nu ska jag och min underbara son gå och äta frukost.. Men ha en jätte bra helg allihopa så hörs vi på måndag igen... Helg kramar från oss

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det är helt sjukt att man kan älska en person sååå mycket som man bara känt en kort period...



Härligt med bajs i badet föresten =D =D =D

2009-05-15 @ 14:34:08
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0