Vinterland..

..är det just nu i Trollhättan... Så mycket snö det kom igår vi har säkert 1dm snö nu igen här uppe om inte mer.. men idag när jag kollade på termometern visar det plus så det snön kommer nog inte ligga kvar så länge denna gången heller...
Idag va vi uppe tidigt igen Alvin vaknade kl halv 8 och va pigg.. Så jag skickade iväg ett sms till sofia och hörde om dom skulle ut och gå och det skulle dom.. Så vi va ute kl 8 och gick en timma.. Det är så himla skönt att komma ut på morgonen... Vi va även borta hos Nisse (katten ) och gav han ny mat och vatten...
Nu gör vi inte så mycket jag grejjar lite som vanligt och Alvin sitter och pratar i babysittern, han har så mycket att säga idag =)
I em ska vi ut på en promenad igen med Susanne och Minna.... Sen tänkte vi gå hem till Alvins farmor eftersom Crille efter jobbet ska och fika med sina killkompisar =) Sen  ikväll blir det Lets dance och tacos....

Imorgon ska vi på babysimmet igen vi har ju missat två gånger nu på raken men hoppas inte det gör något.,. Sen blir det bara hem och ta det lugnt ska kika på lite kort som vi ska framkalla på Alvin för jag vill köpa ett album och sätta in kort i, samt ska vi rama in lite kort och sätta upp =) Imorgon kväll kommer Henke hit och ska laga med med oss sen blir det Melodifestivalen för hela slanten.. Skönt att bara ha en hemma helgn nu när man har varit iväg....

Nähe nu får jag ta  min lilla gnällfis... Ha en bra fredag allesammans...
Kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

ja, verkligen. men saknar hans lockar. mkt finare då. men blev ju bara tovor :/

2009-03-13 @ 13:18:55
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Julia

Haha, mm men ska skriva sen eller imorn=) Min mobil funkar igen så jag kan lägga in bilder ;) mycket roligare att läsa då:)

2009-03-14 @ 11:23:11
URL: http://bullenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0