Vårkännslor...

Gud vilket fint väder det är ute..
Idag är det verkligen riktig vår ute...
Så typiskt att Alvin har lite feber.. Men jag tänkte allt att vi ska ta en promenad i en i det fina vädret...¨
Vi måste komma ut lite och få lite frik luft det kan ju inte skada även att han har feber eller ?

Ikväll blir det att stor handla vi har nästan igenting hemma nu.. Jag tycker det är så roligt att handla mat vet inte varför jag tycker det =) Crille tycker inte det är kul.. Men jag tycker om att gå och strosa på Maxi man hittar alltid något kul=) Alvins farmor kommer hit idag så jag tänkte hon kunde ha Alvin medans vi handlar nu när han har lite feber...

Nähe nu sover Alvin och jag ska ta och koka några ägg och göra äggmacka och kika på andra Avenyn.. Men innan dess måste jag nog ta tvätten.. =)
Ha en bra dag i vårvädret återkommer mer imorgon.. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0