Underbara Fredag..

Idag är det fredag och det känns verkligen.. Det är konstigt att de känns på ett annorlunda sätt i kroppen när det är fredag=) Underbart väder är det ute idag med sol och fint , vårväder...

Idag ska vi ta och promenera med Sussane och Minna ner till Överby annars har vi inte så mycket på schemat idag, ska tvätta sen när Crille kommit hem tänkte jag... Och ikväll ska vi äta kycklingsalld och lite vin blir det nog till det om Crille köper med något hem efter jobbet =) Lets Dance är ju en självklarhet på fredagar ( eller vad säger du Emma =))..

Måste bara berätta att igår så skulle Crille och Alvin bada, Crille hade soplat upp vatten och så allting va klart när han plötsligt ställer sig upp med Alvin och jag frågar varför ? Kolla i badkaret säger han =) Och det gjorde jag.. Där ligger en liten hård korv och flyter.. .Alvin hadr alltså bajsat i badkaret.. Det är fösta gången han gjort det, vi har varit förskonade med sånt... =) som tur är.. Haha...

Imorgon så ska vi åka till Göteborg så himmla kul ska det bli, att träffa familjen en snabbis och att komma iväg lite.. Man kan ju se det som en liten utflykt...  På Söndagen om det fina vädret håller i sig ska jag dra igång projektet putsa alla fönster på lägenheten invändigt och utvändigt... Det måste verkligen göras vi har inte putsat dom någon gång sen vi har flyttat in.. Eller jo jag putsade tre fönster i samband när mina värkar började i oktober... Men dom är ju lika skitiga igen.. Och det syns så väl när solen ligger på det är inte kul alls så till helgen får det bli av...

Nähe nu ska jag slöa lite framför tv:n medans Alvin sover lunch=)
Ha en bra fredag och även en bra helg för nu tror jag inte att jag bloggar förrens på söndag kväll.. Finns så mycket annat att göra på helgen när Crille är hemma med oss...
Kram så länge

Kommentarer
Postat av: td ♥

nej, jag ska inte dö :) jag ska leva i alla mina dagar! allt bra? :)

2009-03-23 @ 17:42:27
URL: http://thessigathess.blogg.se/
Postat av: td ♥

nej, inte vad jag vet. men jag har ju aldrig testat mig iofs..

2009-03-24 @ 07:13:58
URL: http://thessigathess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0