Torsdag...

Hej alla glada =)

Idag år det torsdag och bara en dag kvar till vi åker till Kalmar.. Gud va kul det ska bli att komma ner.. Har ju inte varit där sen jul och nyår... Så ganska så länge sen....

Igår hade vi ju som sagt faster Therese på besök hon kom redan vid kl 9.30.. Alvin och jag vaknade vid 9 tiden så det va snabba ryck innan hon kom =) Alvin hade inte hunnit äta sin gröt innan hon kom så det fick faster hjälpa honom med =)
Sen satte vi igång med det stora bullbaket =) Jag bakade degarna och Therese bakade ut och gjorde bullarna medans jag tvättade och diskade.. 60 st bullar blev det=) Så nu finns det lite i frysen igen... Efter vi bakat gjorde vi spagetti och köttfärssås det va gott att äta lite efter man stått och bakat hela förmiddagen... Efter maten styrde vi kosan mot Överby där farster shoppade loss.. Jag hade fått order från regeringen här hemma att inte köpa något mer än mat på maxi =) Men det blev iaf en ny napphållare till Alvin =) Sen gick vi till maxi där jag hadlade lite till kvällsmaten och även tog vi en sväng förbi Coop och hälsade på Alvins farmor...
Igår kväll blev det goda varmamackor framför halv åtta hos mig och semestersvenskarna... Gud va skönt det ser ut att jobba i Thailand =) Blir nog en resa dit när Alvin blivit större,,, =)

Idag är det ganska mycket som står på schemat...
Vi ska hem till Sofia och Alma på mamma fika vid ett.. Sen ska vi hem och laga mat för att gå iväg på nästa fika hos gannarna då ska även Crille med.. Sen ska jag hem och städa av toaletten och vi ska även packa... Så vi har lite att roa oss med idag... Men det är skönt att ha lite att göra vissa dagar...

För övrigt glömde jag helt bort att ta kort igår så det blir inga kort i detta inlägg.. Hoppas det är okey =)?
Nähe nu ska jag göra lite nytta innan vi ska bort till Sofia...
Ha en trevlig Torsdag allihopa..
Kram från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0