Torsdag!!

Hej..

Idag har vi inte så mycket mer på schemat än att åka ner till staden och gå en promenad med Emma och Melvin...
Det ska bli kul att komma ut i det fina vårvädret man får passa på nu för jag läste i Sandras blogg att det skulle komma mer snö på Måndag jag hoppas verkligen att väder tanterna och gubbarna har helt fel... Men de brukar ju oftast inte ha de...

Igår va ju Emma Melvin Jessica och Tuva här och fikade.. Det va jätte trevligt att dom kom till mig.. Men de blir nog jag som får ta mig in till stan för dom backarna hit upp är inte och leka med =) det fick Emma och Jessica bevisat igår :P
Sen på kvällen så hade Crille Johan och hans lillebror Fredrik här hemma på fika så man kan säga att vår onsdag va en fika dag i helhet =)

Imorgon är det fredag så himmla skönt.. Sen är det helg får se hur planarna blir på Lördag ska ta och ringa min lilla kära mor och kolla om det blir göteborg eller inte... Får se med om vi ska på babysimmet innan.. Jag vet inte hur vi ska göra med det...

Nu ska jag ta och underhålla min son innan vi ska ta bussen ner till stan..
Ha en underbar Torsdag... Kram


Vilken liten bebis=) Sover helt utslagen på pappa.. ca 1 månad


Ca 4 månader senare somnar han i babysittern framför Bamse =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0