Torsdag...

Goddag....

Har inte orkat uppdatera på nårga dagar..  Känner att jag inte har lust eller ork på dagarna när Alvin sover sen på kvällarna vill jag ju vara med mina två underbara pojkar och inte sitta vid datan och blogga... Men jag får väll passa på nu när Alvin sover och blogga liten även att jag inte har någon lust =)

Igår så hade vi inte något planerat.. Tänkte bara ha en lugn hemma dag men sen började jag prata med en kompis på msn som inte hade något för sig så vi bestämde att vi skulle åka ner till stan och träffa henne.. Och så blev det... Mycket trevligt va det att träffa henne samt komma ut en liten sväng... Innan vi skulle åka hem gick vi till komunhuset och hälsade på pappa Christian som jobbade där.. Vi skulle tagit kvart över tre bussen hem , men eftersom Chrisitan va tvungen att visa upp Alvin för halva komunhuset missade vi sen bussen.. Men de gjorde inte så mycket fick bara ta en senare buss hem =) När vi kom hem lagade vi lite mat det blev köttbullar och potatismos =) sen blev det mys och tv tittande...

Idag däremot ska vi bara ha en mysig hemma idag.. Dagen böjade idag ganska så tidigt... Alvin vaknade vid 7 och ville inte somna om så det va bara att palla sig upp.. Gav Alvin lite gröt sen gick vi ut och gick med Sofia och Alma vid kl halv 9.. De va allt skönt att komma ut så tidigt så det blir fler gånger.... Vi är kattvakt nu åt Alvins farmors katt så vi gick även till honom och gav han lite mat och nytt vatten.... Va egentligen meningen att vi skulle till öf idag med några mammor men eftersom Alvin är lite snuvig fortfarande och väldigt gnällig så struntar vi i det... Vi skulle även fikat hemma hos Sussa och Mattias idag men det blir nog inget med det heller eftersom Crille är förkyld och Alvin är som han är... Men jag kan förstå Alvin för han har ju fått upp en tand sen kännde jag idag i munnen och så har även den breve kommit igenom nu med så han har fått två tänder bara på mindre än en vecka.. Det kan nog va dom som spökar...

Imorgon är det redna fredag så himmla skönt.. Veckorna går så fort... Imorgon ska vi med bara vara hemma så
Alvin snart kan bli helt frisk snart...
I helgen har vi inte något planerat så om det är någon som vill hitta på något hojta till=)
Nu ska jag ta tag och greja lite här hemma medans Alvin sover...
Ha en bra dag allihopa Kram från oss



Alvin leker lite på sitt rum..


Undra vad som finns i lådan..


Alvin stenslocknade igår efter bad och mat...


Alvin helt utslagen i pappas famn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0