Tisdag...

Godkväll...

Har varit lite seg på att skriva här i bloggen nu på ett tag men jag känner inte riktigt för att skriva och sen vet jag inte vad jag ska skriva om mer än vad vi gör på dagarna.. Om ni har några förslag så kom med dom =)

Igår hade vi en lugn dag va inte utanför dörren det va ju snöoväder nästan hela dagen så vi höll oss inne... Mös och busade.. När Crille kom hem lagade vi hemma gjord pizza och gud va god den blev =) Till den blev det ett litet glas röd vin =) Det va både gott och mysigt att lyxa till måndagen lite.. Dock brukar vi inte göra det men igår blev de så...

Idag vaknade vi vid 09.15 men låg kvar och mös i sängen till 09.45... Sen tog jag och skickade iväg ett sms till Alvins farmor och hörde va hon skulle göra på sig lediga dag och hon hade inte något planerat så vi tog en sväng till Överby jag behövde ha ett nattlinne när jag går upp med Alvin på natten eftersom vi inte har några persienner i köket.. Alvin fick givetvis med lite kläder två pyamaser från name it och sen en jacka på hm av farmor... Vi köpte även kläder till Alvins syssling som föddes i måndags.. Vi ska skicka ner kläderna eftersom dom bor i Malmö...
Efter vi shoppat lite gick vi till maxi jag va tvungen att handla lite mat till Alvin och grejer till bullbaket imorgon. Sen blev det luch på Coop raggmunkar med fläsk mumma =)  Innan vi åkte hem åkte vi till Avlins bäste hon bjöd på fika, även Crille kom dit när han hade slutat... Nu har killarna badat och snart blir det lite kvälls mat och kolla på halv åtta hos mig...
Måste säga med att Alvin vände sig idag för fösta gången helt sj.. Vet inte om det va lättare för han låg i sängen men han gjorde det =) Man blir så stålt =)

Imorgon kommer Alvin faster hit och ska baka bullar med oss ska även passa på att tvätta lite så vi har lite rena kläder till helgen då det bär av till Kalmar.. Det va ju mammafest i helgen med som jag missar tråkigt men det får bli mer ös nästa gång =)

Lägger in lite bilder från kvällen..
Ha en bra tisdag kväll....


Alvin sitter helt själv...


Plågar sin mamma lite =)


Sötnosen i sin nya pyamas som matchar filten =)


Han är allt en riktig linslus =)


Prinsen....


Va bara tvungen att ta kort på den goda pizzan =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo, det är klart ni får de :) har inte riktigt sagt nån tid än. men hör av mig :)

2009-03-04 @ 18:49:09
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0