Tisdag...

Hej.

Nu är redan ett par dagar gått och jag har inte bloggat... Får ta tag i det och försöka blogga varje dag men inte alltid man hinner med =)

Helgen har varit kanon bra... Inget att klaga på där... Lördagen va vi ju ute ett gäng först kollade vi på Melodifestivalen hemma hos Jessica 7 tjejer och sen blev det utgång på lizp.. Har inte haft så roligt på länge när man just har gått ut så tack så mycket alla som va med och förgyllde kvällen :P
Söndag blev en slappar dag.. På em åkte vi ner till stan och satte och på Ammys för att käka lite..Det va mumma... Efter det gick vi och hyrde en film det blev Patrik 1,5 och den va helt okey tyckte vi =) blev även lite godis och sen va vi på ica och köpte majskrokar till Alvin =) 

Igår va vi för första gången på vagga gunga gå det va helt ok att fördriva tiden med lite sångstund och så fika efter =)
Sen bestämde jag och sofia oss för att vi ska börja gå på öppna förskolan här uppe på tisdagar.. Då har dom även sopplunch så det är ju perfekt slipper man tänka på lunch den dagen =)
Efter vagga gunga gå igår va vi ute och gick med barnen jag och sofia, vi va ute i 1,5 timmar det va riktigt skönt..
Sen bar det av till Bvc där vi mätte upp Crille eftersom Alvin skulle få sprutor så ville jag att han skulle vara med... Tycker inte om och se sånt.. blev ju även vikt och längd.. Vår kille har blivit riktigt lång nu är han 67,5 cm lång och vägen 7485 g. Han har vuxigt på längen 4,5 cm sen sist..

Idag vet jag inte om det händer så mycdket får se vad vi tar oss för... Skulle gått till öppnaförskolan idag på granngården men jag vet inte om jag har någon lust, frågade även Emma och hon hade lust att hitta på något=) Så vi får se om hon svarar =)
Men jag tror vi blir hemma idag iaf tog febern nu på Alvin för jag tyckte han känndes varm han hade 38,4 men de är nog för han fick sprutorna igår som han har feber nu... För i övrigt är han inte däven eller slå als.. Men jag gav han iaf en supp så hoppas på att dne ger verkan snart..

Nähe nu ska jag ta lill prinsen, det verkar som han vill ha lite uppmärksamhet=)
Ha en bra tisdag allesammans.. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0