Soliga måndag!

Hej igen allihopa...

Hoppas ni haft en underbar helg.. Det har vi iaf haft...=)

I Lördags gick vi upp i hyfsad tid och gjorde oss iordning för att åka till göteborg och träffa familjen som va där och hälsade på ett par nära vänner... Det va jätte länge sen vi va i Göteborg så det va mysigt att komma ner dit.. Vi gick och kollade lite på Avenyn Åt jätte god lunch på Bryggeriet och efter det gick vi och kollade lite i affärer.. Va jätte mysigt att träffa familjen igen.. Nu dröjer det ju inte så länge tills vi ses igen för det är ju snart påsk =)
När vi kom hem åkte vi till maxi och handlade lite ost och godsaker till kvällen som vi åt och kollade på Robinson... Gud hur kan man vilja vara med i ett sånt program.. Dom kom ju verkligen till ett jätte sunkigt ställe hua...

Igår SÖndag hade vi en mysig hemma dag va och hälsade på ett par vänner nere i Skoftebyn så vi blev där ett par timmar.. Sen åkte vi hem och lagade god mat, eller jag lagade den medans Crille va borta och hjälpte sin mamma med att flytta om lite i garaget... sen blev det lite bus med lillkillen han ville inte somna så tidigt  igår så han och pappa somnade i sängen efter nio någongång=) Jag kollade på den jätte bra filmen som gick på trean I hennes skor verkligen en underbar film..Med bla Cameron Diaz henne gillar jag mycket.....

Idag är det måndag och strålande sol och klarblå himmel... Vi tog sovmorgon idag vaknade kvart över 9... Idag händer inte så mycket vad jag vet.. Vi skulle gått ut på promenad man Susanne och Minna men Susanne och hennes kille har åkt på magsjukan stackarna hoppas dom snart blir friska...
Nähe nu ska jag mysa med prinsen.. men först lägger jag in lite bilder från helgen...
kram


Morbror Isak och Alvin i Göteborg


Sötnosen själv=)


Han vet precis vad en kamera är för något.. Inga spontankort här inte =)


Alvin har full uppmärksamhet och det verkat han ta till vara på=)


Sötnosen på Bryggeriet..


Mamma och Stefan...


Anders Erik och Isak


Servitrisen tog kort på allaihopa...


Alvin somnade i sin sackosäck igår=)


Första tandborstningen...


Far och son somnade gott i sängen i går kväll =) Underbara ni..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0