Snö!!!!!

Det är inte sant.. Nu har det ju varit så fint väder ett par dagar... Nästan kännts som att våren är på väg... Men det hade jag fel i.. när man tittar ut i fönstret tror ni inte det snöar nu... Fyyy ska det aldrig bli vår...
Idag har jag redan hunnit med att grejja massa... Har bäddat rent i sängen grejjat iordning i Alvins rum ramat in massa och gjort i ordning så nu är det lite bättre ordning i hans rum.. De är ju ett projekt i sig som vi förhoppningsvis ska dra i gång snart.. Jag vill måla om där inne och åka en sväng till ikea och inhandla lite saker innan han ska flytta in där... Har även tvättat alla sängkläder oh handukar så de inte ligger och väller över i korgen...
Jag satte Alvin i babysittern framför hans bamse dvd och nu har han somnat =) Han har ju varit med mig och grejjat hela dagen det tar på krafterna =)
Det blir nog att vi går ocg fikar hos grannarna sen iaf.. Sköna att komma ut lite.. Alvin är inte så gnällig det va nog för att han va trött förut...

Nähe nu ska jag passa på att diska och dammsuga innan han vaknar, sen blir det att ställa sig vid spisen.. Idag blir det fisk med ris....

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0