Sammanfattning av helgen

Hej alla läsare...
Ser att ni troget följer min blogg även om jag inte bloggat på ett tag.. Jag har inte orkat sätta mig alls vid datan i helgen men jag tänkte slänga ihop en liten sammanfattning av helgen nu ist...

Fredag: I fredags hade jag och Alvin en mys dag.. Tvättade lite om va bara hemma och mös.. På eftermiddagen kom Alvins faster till oss så vi tre åkte ner till Överby för att hitta något till mig som jag skulle ha på mig på kvällen.. Hittade ett par jeans leggingns jätte snygga =) Alvins faster skulle ju vara barnvakt åt Alvin för jag va på Swania med Julia och Marie och Crille va på invigning på komunhuset-.. Trevlig kväll överlag =) Blev dock lite senare hem än vad vi tänkte från början men de gjorde inte något.,.. =) de va fredagen i korthet =)

Lördag: På lördagen gick vi upp tidigt för det va ju babysim time.. Men Crille kom fram till att han nite kunde köra så de fick bli hemma ist.. Men det gjorde inte så mycket.. Alvins faster åkte vid nio tiden då fick Alvin lite frukost sen gick vi och mös blev att vi låg i sängen nästan hela dagen.. Tråkigt för det va ju så fint väder ute.. Men vi tog oss allt ut och gick lite över en timma på eftermiddagen det va jätte skönt... Sen lagade vi lite god mat innan vi skulle iväg.. Crille åkte till Henke och kollade på film och jag och Alvin åkte till Julia och Marie... Kollade lite på Melodifestivalen och hade allmänt trevligt...

Söndag:Igår va med en slapp dag.. kollade på lets dance reprisen eftersom jag missade den i fredags..Crille städade trapphuser det va vår vecka denna veckan så nu dröjer det 7 veckor till nästa gång... Vi hade tänkte att vi skulle göra hemmagjord pizza igår men tiden räckte inte riktigt till eftersom Crille skulle tvätta bilen och jag och Svärmor skulle på After Dark vid kl 18.00 så det fick bli hämt pizza...  Vid 16.30 åkte vi ner till stan eftersom vi skulle möta upp nägra fler och ta ett glas innan vi gick till Älvhögsborg där After Dark väntade.. Och gud va trevigt och roligt det va... Verkligen något att rekomendra att gå och se om dom kommer till trollhättan fler gånger =) Efter det gick vi till en pub och tog ett glas innan vi tog taxi hem...

De va min våran helg....
Idag blir det bara lugnt...
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0