Måndag och ny vecka...

Hej igen...
Nu är jag tillbaka efter helgens bravader...
Jaha vad har vi nu gjort i helgen då...
I lördags va vi först i lilla Edet på förmiddagen och hälsade på Crilles arbetskamrat och hans familj.. Han hade köpt en ny bil på fredagen så Crille va nyfiken och ville åka och kolla plus att vi hämtade lite alkohol.. Efter vi hade varit där åkte vi till Crilles mormor och åt lördags middag lika gott som vanligt.. Hon är en hejjare på att laga mat, det bjöds på potatisgratäng och fläskfile och till efterätt blev det rabarberpaj med vaniljsås...  Vid fem så skulle vi vara hemma hos Marie för att äta pizza men jag hoppade över det eftersom jag fortfarande va mätt sen vi åt maten...
på lördags kvällen va vi som sagt hemma hos Marie alla mammor Jag Emma Sandra Amelie Åsa och självklart Marie=) vi hade det hur trevligt som helst drack lite sjöng singstar där jag dominerade tjejer =)  Och självklart blev det massa tjöt med =)

Söndagen gjorde vi inte många knop tycker dagen i sig gick så himla fort med det va nog bara för man förlorade en timma... Vi va som sagt bara hemma dammsög bäddade rent i sängen mycket mer gjorde vi inte...
Men det är skönt när man inte behöver ha några måsten varje dag....

Idag är det som sagt måndag och ny vecka... Vår dag började vid kl 9 idag... Lagom tid att gå upp=)
Nu på morgonen har vi bara myst och Alvin har ätit lite gröt så nu sover han igen så sött i sängen =) Och så passar jag på att blogga... Vid ett ska vi ta bussen ner till stan för att möta upp Emma och Melvin.. Vi ska gå lite på stan sen ska vi hem till dom en sväng innan vi ska till öf och unga föräldrar ...har bara varit där en gång innan med det va riktigt trevligt... Blir nog bara jag Emma Marie och Amelie +barnen vi pratade om det i lördags....

Annars i veckan har vi mamma fika hos Amelie på onsdag så då ska vi alla mammor gå till henne.. Det ska bli skönt med en lång promenad... Annars har vi inte så mykcet på schemat denna veckan... Får se vad vi ska hitta på..
Nähe nu ska jag passa på att grejja lite medans Alvin sover...
Ha en mysig måndag.. Kort på lillen kommer imorgon...
Kram från oss

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja men eller hur. Synd bara att det viga försvinner och dom blir som kylkåp :D

2009-03-31 @ 11:40:33
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0