Lördag!!

Hej...

Måste börja med att säga att vår lilla prins har gjort två framsteg bara igår =) Jag la honom på golvet och skulle kolla om han kunde ta sig famåt.. Men framåt kom han inte akåt så han ser ut som em liten krabba där på golvet =) Men nu till det stora framsteget igår när Crille kom hem från fikan med sina kompisar la jag Alvin på golvet för att visa att han kunde ta sig bakåt och då hände det =) Han vände sig från mage till rygg helt sj.. Två gånger till och med ås det blev att anteckna i hans bok och gissa om vi va stålta..Allt går så himmla fort nu...=)

Idag va det ju babysim så vi gick upp i tid och gjorde oss i ordning för att åka till simhallen.. Väl där ombytta och klara inne i simhallen så va det inget babysim.. Det va inställ och vi hade inte fått hem någon lapp eller något för eftersom vi va i Kalmar förra helgen så visste vi ju inte om detta.. Dåligt... Men vi badade lite med Alvin i lillapoolen... Tror inte vi ska gå mer på babysim i Älvhögsborg utan vi ska börja i Sjuntorp där betalar man ju bara per gång... Vi får se...

Så nu är vi hemma och gör ingenting det blir nog att vi åker iväg en sväng sen till maxi och handlar lite mat tills ikväll för så kommer ju Henke och Jocke hit.. Jag skulle ju varit hemma ikväll men Emma frågade mig igår om jag ville med hem till Jessica så det blir det.. Tror vi ska kika lite på Melodifestivalen och dricka lite.. För min del blir det rödvin som alltid =) Har blivit en riktig liten vintant =)  Det ska bli kul ikväll va länge sen man träffade tjejerna nu =)

Nähe nu ska jag umgås lite med mina killar.. Hoppas ni får en bra Lördag...
Kram från oss

Kommentarer
Postat av: Sandra

om du ska bada på lördagar i sjuntorp så har man ju ingen "lärare". Men ni kan ju gå på babysim, de kostar 500kr för 8 ggr

2009-03-14 @ 12:24:14
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: sandra

ja, men då betalar man inte för varje gång. utan 500kr för 8 ggr

2009-03-14 @ 15:01:18
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0