Fredag!

God morgon allesammans...

Idag är det äntligen fredag och det innebär att vi åker till Kalmar idag.. Gud va härligt att komma ner till kära familjen..
Idag står på schemat innan vi ska åka, den sista packningen ska packas och sen ska jag plocka och dona lite innan vi åker så allt är på topp när vi kommer hem sen =) Alltid skönt att komma hem till en ren och fin lägenhet =)
Crille ska sluta vid ett halv två idag så vi kommer iväg vid två halv tre tiden... så är vi nog nere vi sju tiden med ett stopp i Jönköping inräknat....

I helgen kommer det inte bli något av bloggande överhuvudtaget ska ta tillvara på helgen och bara umgås med familjen. Åker ju inte till Kalmar för att sitta och blogga =) Men jag tar med mig kameran och det kommer förmodligen tas en massa kort kan jag tänka mig =)

Ha en jätte bra helg alla nära och kära=) så återkommer jag till bloggen på söndag kväll eller måndag... Beror lite på nära vi kommer hem på söndagen...
Nog babblat nu.
Kram från oss


Lillprinsen önskar alla en trevlig helg =)

Kommentarer
Postat av: molly

Va gullig han är! O så mkt hår han har, sött!!

2009-03-08 @ 11:28:13
URL: http://molly21.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0