Fikadags

Hej hopp....


Ännu en dag med strålande sol och klarblå himmel så skönt och man blir ju så pigg när det är sånt väder ute.. Men det är fortfarande kallt ute någon minus nu på förmiddagen....

Igår va vi och storhandlade så himmla skönt att ha massa mat här hemma igen... Köpte massa som man kan ha i frysen med.. Så den är nästan överfull nu.... VI han även med en lite sväng på överby och köpte två par tygskor till mig =) Ett par vita och ett par svarta det andra paret fick man för halva priset så det blev två =) Men jag provade inte som svarta i affären igår utan tog st 38 men jag provade dom när jag kommer hem och upptäckte att dom klämmde lite så jag kanske måste ner och bya dom.. Får bli till helgen får bara hoppas att dom finns kvar då=)

Idag ska jag och Alvin åka ner till stan och ta en fika med Emma och Marie och självklart deras barn=) Det ska bli mysigt.. Tror nog att vi tar en promenad innan vi går och fikar eftersom det är så fint väder...
I em när vi kommer hem ska vi inte göra alls mycket kanske ut och ta en promenad till och sen blir det att laga lite mat.. Blir inger avancerat idag utan bara pasta och pastasås....

Imorgon är det redan fredag och det innebär helg.. I helgen har vi inte någon planerat så vi får se vad som händer...
Ta fönstren i helgen om vädret håller i sig.. Men Crille ringde förut och sa att det skulle snöa imorgon det hoppas jag verkligen inte... tycker att det snart borde gå åt det varmare hållet, de är ju snart april... På lördagen mellan 20.30 till 21.30 ska vi släcka ner allting här hemma för det är ju Earth Hour vilket betyder att hela världen ska släcka ner.. Så det blir att sitta men tända ljus... Men det är mysigt det med...

Nähe nu ska jag ta och göra lite nytta medans lill killen sover och innan vi ska ta och åka ner till stan...
Ha en bra Torsdag allihopa för det ska vi ha =) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0