Alvin 5 månader

.....gud va tiden går fort, nu är Alvin redan fem månader nästa månad är han redan ett halvår.. Tiden från förlossningen tills nu har gått så fruktansvärt fort man har inte riktigt hunnit med.. Om man kollar på kort från när vi kom hem med honom från sjukhuset är han så liten jag minns inte att han har varit så liten... Den tiden känns som den har gått så fort, även om man lever i det så känns det som man inte hinner med... Men tiden fram tills nu har varit underbar och mer underbara tider kommer det blir =)

Idag är det Onsdag mitten på veckan redan... det är inte klokt vad veckorna bara springer i väg.. Som sagt idag kommer Emma Och Jessica hit med sina gullungar=) Det ska bli jätte kul eftersom det va en evighet som Emma och Melvin va här uppe och för Jessica och Tuva som inte har varit här alls... Ska bjuda på en liten fika tänkte jag.. Bullarna jag bakade fär några veckor sen måste dom ju få smaka på =)
Idag händer inte så mycket mer än att vi tänkte gå ut och gå med Susanne vid tolv tiden innan tjejorna kommer hit...
Ikväll blir det bara lugnt tror jag om inte Crille har något ett i armen =) Han pratade om att han ville tvätta bilen så får se om han ska göra det...

Till helgen tänkte vi kanske åka ner till Göteborg mina föräldrar ska dit och häla på ett par vänner till dom så man kanske kan passa på att slå två flugor i en smäll som det heter =) Får se om deras vänner inte har planerat något dom ska göra för då är det ju ingen ide att vi åker ner...
Åh jag är så sugen på att måla i Alvins rum nu.. Så det blir nog att köpa färg nu snart och ta tag i det förhoppningsvis innan påsk då familjen kommer hit.. Jag vill ha vita väggar och en fondvägg i antingen blått eller någon grön färg jag får se lite.. Hittade ett tyg i garderoben som jag köpte på ikea för ett tag sen som jag skickade med Alvins farmor igår så hon ska sy gardiner till Alvins rum, jag är inte bra på att sy så det lämnar jag till henne=) Förresten va hon här igår och lämnade lite kläder mm till Alvin hon va ju i Ullared förra veckan... =)

Nu tänkte jag lägga in lite kort på Alvin va ju ett tag sen..
Hoppas ni får en bra onsdag... Kram


Charmtrollet ligger och tränar lite på golvet=)


Sötnosen...


Leker i sängen med pappa


Ser lite fundersam ut =)


Så här brukar Alvin ligga på skötbordet varje gång man byter blöja
det är alltid någon han tar tag i och lägger över huvudet Knasbollen =)


Kommentarer
Postat av: Emma

=D japp bullbaken gick kanoners. Otroligt goda bullar, haha! =) Ja men som tur är finns det mer jäst i affären =) MEn du får ta och baka något litet så jästen inte tillverkades onödig. Haha!

Puss

2009-03-19 @ 08:51:19
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0