Akuten...

Godmorgon...

Igår va ju vi på akuten med lilleman.. Han va inte så dålig när vi väl kom dit med det va bra att få bekräftat att det inte va något större fel på honom... Vi va på akuten vid halv sex vid halv nio va det vår tid.. Gud va det är drygt att vänta... Läkaren kollade och lyssnade lite på Alvin han hade en liten rodnad i halsen och sen är han ju täpt i näsan.. Så det blir Apoteket idag för att hämta ut Bricanyl som vi fick på recept och sen ska vi köpa näsdroppar till Alvin med för det hjälper inte bara med koksaltlösning...

Igår kände jag lite i Alvins mun för och se om han hade någon tand på g.. Och ja visst hade han det =) De är en lite tand som har kommit upp i nerekäken =) Gissa om man är stålt mamma =) Märker verkligen att det går så fort nu... Men jag tycker det är lustigt för han har inte haft någon feber brukar dom inte få det ? Eller kanske det är förkylningen som han fått av tanden ?

Idag ska vi som sagt gå till apoteket... Sen ska jag även ta och tvätta lite får passa på att göra sånt nu när Alvin är lite krasslig.. Tänkte även bädda rent i Alvin säng så man får bort alla gamla baciller från sängen=) Sen blir det inte så mycket mer på schemat idag bara vara hemma och mysa =)  Ikväll är det ju den rätta för Rosing tycker det är ganska kul att kolla på =) Crille tycker inte de samma han fattar inte varför jag kollar på det... Hehe...
Nähe nu ska jag ta hand om min lilla pris som sitter och böjar bli otålig framför tv:n

Ni får ha en bra tisdag de ska vi försöka att ha =)
Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Alla barn behöver inte få feber när man får tänder =)



Ja visst kan vi det, när Alvin blivit frisk =) Vill inte att Melvin ska bli sjuk nu igen, hihi

2009-03-10 @ 10:44:10
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja på måndag är ju unga föräldrar så då går det inte :D Men vi kan ju kika på en dag!

2009-03-10 @ 12:26:37
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0