Vinter väder...

Hej hopp...

Usch vad tiden går fort nu är vi redan inne i December månad, en måmad som är ganska så stressig tycker jag själv, det är mycket man ska stå i och mycket som ska göras, och det gör ju att man knappt hinner njuta förrend det är jul... Idag är det verkligen vinter väder ute, riktigt December väder, 5 minus och vitt ute ver inte mo det är snö eller frost men det spelar ju inte så stor roll =) kylan kom ju lagom när december började så hoppas det kommer hålla i sig till julafton med... Skulle vara mysigt med snö på jul för en gångskull...

Idag än så länge har vi bara gjort oss i ordnnig och plockat lite hemma... Alvin ligger i sin säng nu och ska sova en liten sväng, för sen när han har vaknat så ska vi gå bort till hans famor som ska ha honom en sväng i em, för jag och julia ska åka ut en sväng till Överby och kika lite affärer och så =) Skönt att kunna åka iväg själv någon gångdet är inte ofta alls, så det ska bli skönt och inte känna något stress med att Alvin kommer tröttna och inte sitta still i vagnen...

Imorgon är det fredag igen, kanske får besäk kanske inte, får se det lite senare i em om det blir så, vi måste iaf gå till ALvins blivande dagis coh lämna in dagis papprena imorgon innan helgen... Sen blri det kvällsmys till Idol i vanlig ordning... =)
På lrödag ska vi faktiskt ta och åka ner till Göteborg och gå på jul marknaden med Julia hennes kille Peter Silena Alex och David.. SKa bli mysigt, har bara varit på den julmarknaden en gång innan men jag blev helt såld =)
På söndag ska vi ta och baka lussekatter och göra lite julgodis,roligt att pyssla lite och vara tillsammans hela familjen och göra något, sånt uppskattas hos mig iaf =)

Nej nu får jag gå in och ta hand om min lilla son som inte vill somna, kan tro att han har kastat ut alla napparna på golvet så han låter ganska så missnöjd nu...
Hoppas ni får ne trevlig torsdag =)
Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja du, hehe! Fast jag tycker inte det är SÅÅÅ stor skillnad. Men jag ser mig ju varje dag så det är väl därför, hehe

2009-12-03 @ 20:21:10
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, jag har hört det. Men håller tummarna att det inte är det. Fy, är ju ett av de värsta

2009-12-04 @ 18:11:50
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0