Dåligt...


... med ippdatering va det här ja, många som har klagat, men bloggen kommer lixom lite i skym undan nu...

Ikväll är Crille på julbord med sitt nya jobb, roligt för honom att komma ut lite, inte alls ofta han är ute och partar till det=)
Jag själv har haft julia och Silena på besök, vi har ätit tacos och kollat på idol, blev även lite klippt av Silen och hennes assistent Julia =) blev bra även att jag blev klippt med köksaxen =)  men nu har dom åk hem så nu sitter jag själv här i lugnet, ska snart kolla på eftersnacket på idol i datan, Erik va en värdig vinnare men jag själv höll mest på calle eftersom att han har utvecklats mest...

Vår lilla son mår bra förtom att han är lite dålig i magen, men det borde ge sig snart... Han har lärt sig massa nya saker bla att dricka själv ur en vanlg mugg, han börjar mer och mer ta efter ord och härma lite, sen har busen även dragit bort fyra tagenter på skrivbordet på datan så jag set inte i u o eller ö ,men det går bra iaf går bara lite segare att skriva... Han har även lärt sig att slånga ner saker i toa stolen, tvättlappspaket toffsar mm, så jag har fullt upp här hemma...

vi va även på Alvins blivande dagis och hälsade på färra veckan, han trivder jätte bra och ville inte gå hem så vi va kvar i över en timma, kommer bl kanon för honom att börja på dagis tror inte det kommer vara några problem för honom, det kommer nog va mest problem för mamma att lämna bort honom =/ men det får gå det med, kommer nog snabbt in i det, och hans iinskolnings fröken va jätte bra verkligen kanon....

Nu ska jag ta och lägga mig och slappa lite i soffan... Ha en bra helg..
Bilder kommer inom snar framtid, ska be Crille tömma kameran imorgon så jag kan ta lite nya bilder och lägga upp på vår nyklippta kille =)

Sov gott Kram


Kommentarer
Postat av: Veronica

Aaa jag vet, sry :P Men det var ju inte riktigt officiellt då.. hehe.. =)

Men tack för alla tips, vi hittade ju en vagn tack vare dem =) kramar

2009-12-15 @ 09:00:01
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha jojjomensan jag har massor med underhudsfett, hehe! Men det ska inte vara 14 grader inomhus, hahaha!!

KOnstiga ord? Det är nog mer ni som använder konstiga ord för mina är helt korrekta, hahah!!

-Sa vi ta en cider- istället för SKA vi ta en cider. Min mening är mycket lättare =) Hehehe

2009-12-18 @ 12:11:36
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0