Torsdag!!

Hej hej...

Usch måste bärja med att tala om vilket bus väder vi har haft i trollhättanidag.. Åska och hagel.. Det är väll typiskt sommar väder eller?! Men åskat har det ju gjort nästan varje dag sen i Söndags kväll.... Men på kvällarna spicker det upp väldigt konstigt...

Igår va vi hemma hos Anna och Lunas vilket va jätte trevligt.. Det va jag Alvin, Johanna och Jack, Mattias och Alma Och sen Anna och Lukas... Jag och Alvin åkte buss till dom.. För ni som vet bor dom vid stavre.. Så när vi hoppade av bussen började det dugga så jag ökade tempot men halv vägs så började det söpregna så fort på med regnskyddet och sen springa.. Precis när vi kom innan för hennes dörr så började det blixtra och åska, så det va en väldig tur att vi han komma in som vi gjorde... väl framme lekte barnen och vi fikade lite=) Alvin och Lukas dom gillar verkligen varann=) dom kryper efter varann ska sitta på varann dom ska ha varandras saker m.m..Verkligen roligt att se att dom har kul med varandra...
Efter jobbet kom Crille och hämtade oss eftersom vi skulle på kalas hos han farmor på kronogården tyckte jag inte det va någon ide att åka hem emellan... Väl hos hemme blev det mera fika och tårta... =) De va gårdagen det...

Idag har vi inte gjort alls mycket... Alvin och jag vaknade vid 10 idag så det blev en lååång sovmorgon så länge har vi inte sovit sen han va liten bebis... Men han va uppe lite senare igår så det kanske kan vara därför... Iaf idag har ju vädret varit piss så vi har varit inne och roat oss... Lekt och busat...
När Crille kom hem så började vi röja ut i Alvins rum för nu jäklar händer det grejjer=) Imorgon ska vi åka och köpa färg och måla.. Ikväll ska vi slipa lite och spackla.. Sen hoppas vi att Alvins rum är klart på Söndag... Sen ska vi ju åka och hamdla lite saker.. Ska även beställa lite på nätet men det blir nog till slutet av månaden.. Det är bara skönt att han ska få ett eget rum nu äntligen...

Nu så sover Alvin han somnade vid 18.45 ca han va trott idag eftersom han bara har sovit en gång på dagen...
Så imorgon blir det nog inte någon lååång sov morgon=) Men det gör inte mycket jag könner mig utvildad idag när jag vaknade...

Imrogon ska vi träffa kajsa och Harry.. Får se om vi går hem till dom isf eftersom vi har saker och ting över hela lägenheten.. Kan vara skönt att komma iväg lite då så man slipper se allt... Jag är ju sån att det ska helst vara färdigt innan man har börjat=) Undra vem jag kan ha fått det ifån =D....

Nu ska vi ta och slipa lite innan jag ska se på tv vid åtta.. unga mödrar nogre det är ett måste att se på =)
Lägger in lite bilder från gårdagen, Så hörs vi imorgon.. Kram kram


Alvin och Lukas..


Lukas


Alvin


Alma sitter och äter lite...


Alvin och Jack..


Busfröna=)


Sötnosen på bushumör..


Lukas lär Alvin massa bus=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0