Soligt idag!!

Hej hej...
Äntligen idag har värmen kommit till trollhättan... Det har varit underbart väder idag hela dagen och är även det nu.. Hoppas det håller i sig iaf hela veckan ut....
Idag har vi haft besök av Rebecka och hennes söta lilla Elsa.. Så liten va hon, endast 7 veckor gammal kan inte fatta att Alvin har varit så liten, det känns så långt borta....
Iaf vi mötta dom vid bussen eftersom dom inte har varit här innan så gick vi en liten sväng Alvin fick guna(vilket han tycker jätte mycket om). Sen gick vi hem och satte oss på altanen och pratade lite... Jätte trevlgit.=)

Idag har Alvin sagt sitt fösta ord=) eller ja om man nu kan kalla det så.. Inte mamma och inte pappa utan tiiitta.. Det säger han nästan hela tiden nu =) Härligt... Just nu tror jag Han är på väg in i någon rastlös period, man måste underhålla honom hela tiden, så fort man gör något anna kommer han krypandes och ska upp i famnen... (kanske bara kelsjuk)

Idag ringde det äntligen en spekulant på vagnen.. Dom kommer imorgon från Gbg och kollar på den... Hoppas dom vill ha den och för det priset med... det har varit två stycken innan som har hört av sig på mejl men dom vill ge under 3000 och det vill nite vi sälja den för....Så hoppas hoppas,... Det blir iaf till att rengöra vagnen ikväll så det är i toppskick imorgon... Får bli ute på altanen när Alvin somnat...

Imorgon annars händer det inte så mycket på dagen.. Tänkte gå till lekparken om vädret är bra vilket jag hoppas... =)
sen tänkte jag med klämma in en tvätttid =) Så vi har rena kläder till helgen....

Så det va lite uppdatering för dagen=) alla som väntar på bilder får nog vänta till imorgon iaf... Vi har mest bilderna på Systemkameran nu så jag får ta Crille till hjälp och lägga in dom i datan... Nähe nu ska jag mysa lite men mina killar innan Alvin ska sova... =) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0