Sent inlägg!!

Hej hej...

Idag har det inte blivit att jag har sutit vid datan på hela dagen förrens nu... Jag och Alvin har varit hemma hos Kajsa och Harry idag.. Verkligen trevligt... Killarna har busat en massa och jag och Kajsa har pratat med massa.. Mycket trevligt sällskap dom är =) Deras hund Gizmo(hur det nu stavas) Tror jag va lite små förälskad i Alvins öron för han va på och slickade på dom hela tiden =) Men Alvin tycker det va rolgit och mysigt med hund.. Han är ju i en perfekt höjd för Alvin med eftersom Gizmo är så liten vovve=)
Vi va nog inte hemma förrens vid fyra tiden idag, Så när Crille kom hem åkt vi  till coop och handla lite färg och saker till Alvins rum som vi ska börja måla imorgon.. Hittade även lite godis på coop med=) Alvin fick hälsa på farmor med som jobbade... Va inne på siba en sväng med.. Min telefon la av idag näligen.. tuch knapparna har lagt av så den skickade dom in på lagning och jag får inte tillbaka förrens om två veckor... Det går inte fort...hmm... Men så länge får jag låna Crilles så får han ta sin gammla för den förstår jag mig inte på.. Mycket snäll kille man har=)...
Ikväll har vi käkat pizza blev inte att vi lagade någon mat eftersom vi kom hem så sent sen kollade vi även på två ägg i högklackat.. Gillar och kolla på sånt=)

Imorgon ska vi ta och grejja i Alvins rum.. Vi får turas om för någon måste ju ha hand om Alvin under tiden.. Så det blir nog Crille som grejar med rummet och jag som får underhålla vår son..=) Vi får ta och gå ut och leka lite imorgon på lekplaten...

Nu ska jag snart sova men först ska jag se ett avsnitt av sjukhuset.. Böjade kolla på det på svt.se för några veckor sen verkligen roligt program=) Sen blir det sängen.. Blir att gå upp tidigt imorgon för att utnyttja hela dagen.. gotnatt och sov gott.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0