Ny vecka!!

Hej hopp....

Det har varit som vanligt i helgen att jag inte har haft tid eller ork att blogga... Så nu tänkte jag summera hela helgen i detta inlägget ist...


I fredag så hade jag sån lust att gå ner till Överby för att se om jag hittade något att ha på mig på kvällen eftersom det vankades fest.. Så jag och Alvin gick ner till överby med Kajsa och Harry, mycket trevligt har inte träffat dom på tumanhand innan men eftersom vi bor i Skögshöjden båda två så passade dom på att följa med... Vilket va mycket trevligt... Vi gick ner i den fruktansvärda värmen så väl nere på överby va man ju ganska så varn i kläderna även att amn inte hade så mycket på sig =) Jaja jag hittade iaf en vit tunika och silver shampo till håret... Sen tog vi oss en fika innan vi gick hem... Väl hemma blev det en kall dusch för bäde mig och Alvin vilket va sköt och välbehövligt.. Sen va det bara att börja fixa iordning sig eftersom vi skulle vara hos marie vid fem halv sex.. Så Christian körde ner mig och Kajsa...
Hos Marie va det verkligen jätte trevligt va längesen vi va samlade nästan alla mammor för att gå ut och ha kul...=)
Men nu blir det inte någon utgång på ett tag.. har blivit ett par gånger nu så det får va lugnt nu framöver....

I lördags va det fortfarande kanon väder så vi åkte och lämnade Alvin hos han farmor så åkte bara jag och Crille ut till smögen.. Gud va underbart att bara vara vi två en stund.. Vi gick och åt på en restaurang på smögen bryggan sen gick vi ut på några klippor för att sola en sväng innan vi åkte hem för att hämta sonen=) på kvällen blev det bara lugnt...

Igår så gjorde vi inte mycket alls Crilel va iväg och tvättade bilden en sväng.. Sen när han kommit hem åkte jag med Julia en sväng.... Sen blev det sängen tidigt igår....

Idag har vi inte gjort så mycket... Usch vad det har åskat och regnat här idag... Men nu skiner solen det är konstigt väder...
Veckan i övrigt som kommer ska vi träffa mammagruppen på onsdag och sen ska vi ha mamam fika här på fredagen.. Får se hur många som kommer=) Annars ska jag tvätta och städa imorgon täknte jag... Tvättkorgen är full IGEN...

Nähe nu ska jag gå och väcka sonen han får inte sova mer nu för så somnar han inte förrens jätte sen ikväll och det vill jag inte... =) Ha en fortsatt bra måndag tjing...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0