Ny vecka!!

Hej hej,..

Ja då va ännu en ny vecka här.. Veckorna går så fort och helgerna ska vi inte prata om.. I helgen har vi inte gjort så mycket mest bara varit iaf på lördagen... I söndags va jag och Alvin på Williams 2 års kalas..  jötte trevligt, och nästan alla mammorna och barnen va samlade jätte roligt det är inte ofta nu förtiden det blir att alla är samlade...

Veckans planer är:

Idag: BVC vilket gick jätte bra Alvin vägde 9740g och är 74,5 cm lång han börjar verkligen bli en stor kille nu.. Bvc tanten som vi kallar henne tyckte Alvin va jätte duktig och hängde med i utvecklingen bra med... Vilket är jätte skönt att höra... =)

Tisdag: Tvättdag enda dagen denna veckan som jag hinner med det...

Onsdag: Kommer ett gäng från föräldrargruppen till oss för lite bus och fika=)

Torsdag: Ska vi äntligen till sjukhuset med Alvin igen. .Hans läkare ska kolla upp honom vilket är jätte spännnde att höra vad han säger.. Kan inte tänka mig att han säger något annat än positivt om honom...

Fredag: Ska vi ner till stan och träffa Rebecka och lilla Elsa=)

Lördag: Ska Crille hjälpa en kompis att flytta till varberg hela dagen så om Kajsas kille inte kommer hem på helgen ska vi nog ta med barnen och åka till borås djurpark=) Ska bli jätte trevligt om det blir av=)

Söndag: är helt oplanderad än så länge=)

Som sagt vi har lite att stå i nu i veckan men det är bara kul =)  Just nu är vi hemma hos Alvin farmorCrille jobbar över idag igen.. Jag sitter och bloggar och Alvins farmor matar Alvin med tiger melon, vilken han verka tycka jätte mycket om...

Bilder lägger jag upp i veckan kan tänka mig att det blir på onsdag kväll...
Kram från oss:P

Kommentarer
Postat av: Angelica

japp, på granngården.. mmm, nästa gången ropar vi på er när vi ser er.. men ni såg oss säkert.. vi var vid de röda husen på utsiktsgatan.. men son sprang på trottoaren.. eller aaa, är väl inte lätt att lägga märke till alla.. har ni bott här uppe länge..

2009-08-24 @ 19:36:31
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0