Inte bloggar på VÄLDIGT länge...

Hej bloggen =)

Som sagt jag har inte bloggat på väldigt länge.. Jag har helt enkelt inte haft lust för fem öre.. Chrisitan har haft semester så jag har inte velat sitta vid datorn då.. Vi har hittat på massa annat...
Men nu har han börjat jobba igen och den vanliga vardagen har infunnit sig så jag tänkte ta tag i bloggandet igen....=)

Vi har gjort lite av verje nu på semestern jag orkar inte babbla upp allt.. men vi har bl.a varit i kalmar ett bra tag, har blivit lite utgångar, vattenpalats , marstrand och annat mys... Fyra veckor går fortare än vad man tror...

Denna veckan ja vad händer då.. Idag skulle jag träffat Julia men jag har sån huvudvärk så jag orkade inte åka ner till stan plus att jag har haft en gnällunge här hemma idag... Kan mycket möjligt bero på att han har fått sin 6:te tand under natten.... Imorgon hoppas jag att huvudvärken är borta för då får vi besök av Rebecka och hennes lilla Elsa som bara är någon månad.. Det ska bli jätte roligt..
Torsdag har vi inte något planerat, så om någon vill hitta på något hojta till=) Fredag ska jag ut med mammorna på kvällen och helgen blir lugn...

Nej nu måste jag sluta innan batteriet på datan dör.. Sladden är trasig.. Men det va lite uppdatering.. Ha det så bra så bloggar jag mer imorgon kramar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0