Hej hopp..

God kväll...

Har varit lite dålig med bloggandet nu ett tag igen men det beror på att våran data är trasig eller ja rättaresagt sladden till datan, så den går inte att använda nu iaf.. S¨å vi har en annan data så länge men den är Crille tvungen att ha med sig till jobbet så jag har inte någon data på dagarna vilket är gansla så tråkigt=/ Men det är inte n¨got att göra åt.. Hoppas bara Crille får tid att fixa VÅR data snart....

Japp i helgen har vi inte gjort så mycket mer än att måla Alvins rum på söndagen, för på lördagen va både jag och Crille dåliga så vi orkade inte mer än att ta hand om vår son.. Så vi har inte varit jätte aktiva i helgen men det är skönt att bara vara med utan att ha så mycket planerat...

Veckan hade vi jätte mycket planer på g.. Men dom sprack rätt fort eftersom Alvin blev sjuk på söndagen jätte snorig och frebrig så vi har fått boka av det mest nu i veckan tråkigt nog.. Men nu är han frisk iaf så det är skönt... Vi skulle till bvc i måndags med det blev ju inte av utan vi ska få en ny tid  snart.. Jag hoppas på nästa vecka för jag är ju nyfiken och se hur mycker han väger och hur mycket han har växt på längden. Annar har vi inte gjort mycket i veckan.. Crille jobbar över ganska mycket denna veckan vilket är tråkigt eftersom jag och Alvin inte ser honom så mycket med det blir ju bra klirr i kassan och det säger man inte nej till... Det finns ju hål och stoppa dom pengarna i =)

Imoegon ska vi träffa Kajsa och Harry dom ska komma hem hit imorgon efter Harry slutat på dagis.. Ska bli kul alltid lika kul att umgås med dom=) Och nu kan dom ju faktiskt leka i Alvins rum imorgon för det är ju klart nu,.. Känns jätte skönt.. Men det fattas fortfarande lite krukor,blommor tavlor på väggarna samt gardiner och lite annat, Men det kommer upp pö om pö.. Gardiner kommer hem imorgon Alvin farmor har sytt dom idag.. Ska bli skönt att få upp dom i fönstret bara det gör mycket...

I helgen blir det med lugnt iaf för mig... Crille ska ut på fredag och lördag så jag och Alvin får roa oss själva,sen får jag roa mig själv när Alvin har somnat.. Tänkte hyra någon dra film.. Vill ju se den nya filmen som kommit ut En shoppohollics mardröm eller vad den heter=) En film helt i min smak, sånt gillar vi =)

Nej nu aka jag ta och kolla runt lite på datan innan jag ska sova måste passa på att kolla allt nu så man är uppdaterad igen =) Bilder ska jag försöka få lägga in imorgon kväll efter 8 någon gång när Crille kommit hem... Annars får det bli på fredag kväll.... Ni får ha det så bra tills dess.. Godnatt...=)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag hyrde den igår "en shoppoholics bekännels"!! Böckerna är betydligt bättre men filmen är helt klart värd att se!!!

Synd att Harry inte får komma & leka i Alvins nya fina rum idag....

kramar

2009-08-20 @ 09:52:51
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0