Godkväll..



Jag tänkte lägga in lite bilder från dagen.. Vi har ju som sagt haft besök av Anna och lukas samt Wenche och Seth
Barnen har lekt och busat jätte mycket idag... I em va vi ute och gungade en sväng innan Wenche och Seth gick hem men det blev inte lång varit eftersom det näst intill blåste storm ute...  Så vi gick in och badade ist eller ja Alvin badade och mamma kikade på.. =) Sen stupade han i sängen vid kvart över sex efter en flaska välling.. Han sover ju bara en gång på dagen nu och idag sov han bara 40 min så jag kan förstå att han va trött....

Idag när Alvin sov passade jag på att klicka hem lite kläder på nätet.. Blev en troja ett par byxor en body och ett tre pack strumpot till Alvin men det kan han få när han fyller år för jag köpte allt i st 86.. Sen köpte jag även ett linne till mig samt ett par paljett legging=) Kan bli snyggt i höst till en lång vit skjorta med ett bälte kring midjan.. Men leggingsen va det vänte tid på till vecka 39 så dom kan jag inte ha nästa lördag när vi ska gå ut som jag hade tänkt... =/ Men jag hoppas att kläderna kommer hem innan helgen så vi kan börja slå in lite paket=) Kanske lite tidigt men det är bra att samla på sig lite pö om pö...=)

Nu sitter jag och halv kollar på laila på landet finns inte så mycket annat att titta på.. Det är dåligt men roliga program överhuvudtaget.. Men snart kommer alla serier börja dra igång igen=) Jag kommer att följa andra Avenyn och ensam mamma söker och idol=)

nu ska jag lägga in lite bilder tänkte jag sen ska jag ta en lång skön dusch, sen blir det nog sängen tidigt idag...
god natt och sov gott....


Alvin hälsar på kompisen Seth=)


Steh provar Alvins napp...


Linslusen Lukas


Napp gubben,en i munnen och en i handen




Humle och dumla hittade någon intressant=)


Nyklippt Alvin... Han behövdes klippas lite så nu är babylockarna bortklippta


Bjuder på en ego bild med.. Så ni inte glömmer hur jag ser ut :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så fin så..=)



Haha ja dumma killar som inte klarar en "kvinnogöra" haha Och tack vad du är snäll, jag hoppas verkligen jag klarar det

2009-08-26 @ 21:03:07
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0