Fredag idag...

Hej hej...

Igår blev det inte att jag la in bilderna så jag tänkte gör det nu ist...Men först tänkte jag uppdatera er lite=)

Igår hade vi hur fint väder som helst i trollhättan verkligen sommar värme.. Vi skulle träffat Kajsa och Harry igår men harry hade feber så vi fick ställa in det.. Tråkigt... Så ist gick jag och Alvin ut på en liten promenad , vi gick och lämnade mat till pappa som är och jobbar på näl sen när vi skulle gå och gunga så mötte vi en sköterska som har haft Alvin på näl som vi stannade och pratade med ett bra tag.. Hon tyckte det va så kul att se Alvin och att han mådde så bra.. Vilket är skönt att höra=) Sen gick vi och gungade en sväng innan vi gick hem för att äta lite mat och sova lite...
Igår kväll kikade jag och Crille på fri idrotten eftersom jag min gamla klasskompis Niklas Wiberg va med och tävlade för sverige i tiokampen va det kul att följa honom och det gick ju riktigt bra för honom =)

Idag har jag hunnit med att städa hela lägenheten.. Damma dammsuga och torkagolv så nu är det gjort till helgen.. Ska passa på att tvätta i em med... Ikväll kommer nog julia Silena och David hit.. Vi ska laga lite tacos.. Ska bli kul att dom kommer annars hade jag ju varit själv eftersom Crille är iväg hela kvällen...'

Annars imorgon händer inte mycket.. Men på söndag ska vi på barnkalas.. Det är William som fyller 2 år=) det ska bli roligt.. Kul för Alvin med att leka av sig lite, även om dom barnen är lite större... Men nu kan han ju iaf krya efter dom =)

Närsta vecka har vi fullt upp men det orkar jag inte skriva om nu tar det på söndag=) Ska passa på att äta lite nu medans lillkillen sover... Ha en bra helg.. Kram










Kommentarer
Postat av: Angelica

hej hej.. tror att jag och min son anthon såg er idag när du och alvin varit ute och gick, har ni en blå brio race? för i så fall var de ni? vart bor ni i här uppe då?

2009-08-21 @ 21:24:35
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: Marie

Ska bli roligt att ses på söndag, va så länge sen man träffade Alvin nu :) Kram

2009-08-21 @ 22:47:23
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Angelica

hej hej.. inte lätt att hålla reda på alla.. jag har träffat dej och alvin på öppna förskolan någon gång.. och sedan hittade jag din blogg här..

2009-08-23 @ 13:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0