Tisdag...

Hej hej...

Idag händer inte så mycket här hemma för mig och Alvin... Jag har bäddat rent i sängarna och dammat av i sovrummet skönt att ha det gjort.. Imorogn ska vi städa resten av lägenheten damma dammsuga torka golv eftersom vi får fin främmat från kalmar till helgen vill jag ha det städat=) Och vi ska ju även ha massa folk häe hemma på lördagen på påskbord...

Igår va vi med Alvins farmor på äventyr hela dagen... Vi va och kollade på tapeter och färg eftersom hon håller på att få omgjort i sin grov entre.. Vi hittade både tapet och färg som va jätte fint ihop.. När Crille hade slutat åkte vi ner till jysk och kollade på ute möbler som vi ska köpa... Eftersom vi har presentkort på jysk så köper vi där.. hittade ett bord med fyra stolar som kostade 1799 kr så vi behöver bara lägga till 400 kr för allt så vi tänkte slå till =) Måste även köpa dynor med det blir nog när nästa löning kommit hittade fina dynor på coop för 300 kr st så dom blir det nog =)  Måste ju ha ute möbler när jag ska ha mamma fest här i maj så vi kan sitta ute.. =)

Nähe nu ska jag passa på att äta lite medans Alvin sover..
Ha en bra tisdag kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0