Söndag!!

Hej hopp...

Hoppas helgen har varit bra för alla er läsare =)
Vi har haft en bra helg hitintills iaf.. Helgen är ju inte slut än...

Igår lördag hade vi inte någon planerat med än att Crille skulle tvätta bilen och byta till sommar däck och jag och ALvin hade inte något för oss...Men så pratade jag lite med Emma och hon skulle med Marie till Överby så jag tog men mig Alvin och promenerade ner för att möta upp dom.. Det va jätte skönt att gå ner i det fina vårvädret hur underbart som helst... Väl där nere så gick vi och kollade i alla affärer som fanns kändes det som... =) Men vi mellanlandade och tog en fika på briggen... efter fikan blev det kolla i mer affärer.. Jag kollade mest men det blev två bodysar till Alvin på rean dom va jätte fina med bamse på... sen hade jag en lapp där jag fick två par strumpor om jag köpte någon på lindex så han fick två par strumpor med =) Det behövde han... Igår kväll blev det pizza det satt fint i magen efter en heldags shopping =) 

Idag är det Söndag och vädret är jätte tråkigt ute grått och bara några pluss grader.. Men har ju blivit lite bortskämd nu när man har haft sol nästan en hel vecka... Men hoppas att solen kikar fram imorgon igen... Idag skulle vi åkt till Udevalla men så blev det inte.. Vi skulle gått på standpromenaden med det är ju inte någon fint väder ute så vi får ta det en annan gång. så i eftermiddag ska jag åka ner till stan och trffa underbara Julia=) Får se vad vi hittar på för kul.. Alvin ska vara hemma med pappa... Känner att jag vill ha lite egentid.. Det behöver även vi mammor ibland..Crille fick ju sin igår och nu i förmiddag med för nu är han iväg igen... Byter däck på hans mammas bil.. Jag ska gå bort och lämna Alvin sen om han inte hinner hem till två...

Måste berätta med att Alvin har ju bara vänt dig från mage till rygg men igår när han låg på golvet med Crille vände han sog från rygg till mage och sen till rygg igen =) så nu kanske han har kommit på hur man ska göra det med.. De är bra isf för vi ska till BVC onsdagen efter påsk och så ska han ju kunna det =) 
Nej nu ska jag kolla lite på tv Alvin ligger och sover din förmiddagsnap så nu är det lugn och ro här hemma...
Ha en bra söndag slänger in lite bilder på prinsen=) 


En vanlig fredagkväll hemma hos Familjen Gunnarsson..Alvin och Crille
sover klockan är nio..
 


Innan dom somnade va det bus som stog på schemat.. Alvin i sitt esse =)


Alvin leker falskärmshoppare=)


Kan sitta själv..


Alvin vår fin innan vi ger oss ut i vårvädret...


Idolbild=)

Kommentarer
Postat av: Emma

haha ja lite avundsjuk på min shopping är du allt =D Hihi!



Söt Alvin är! Och på ena bilden är han faktiskt ganska lik dig

2009-04-05 @ 12:49:46
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Kristina

Vad händer idag? :)

Var gärna med i min frågestund!

2009-04-05 @ 12:53:46
URL: http://kristinaviktoria.blogg.se/
Postat av: Faster

Åh fasters favvo kille håller på att blir stor.



En överraskning väntar Alvin på påsk!!!



Kram

2009-04-05 @ 16:17:26
URL: http://sjuryssarochenaskkopp.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha =D



Jag tycker Alvin liknar dig på bilden när han leker fallskärmshoppare, hihi

2009-04-05 @ 22:01:56
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0