Onsdag!

Hej..

Idag är en riktig stad och tvättdag här hemma... Jag håller på att damma hela lägenheten och tvättar.. 6 makiner tvätt har jag kört hit intills och jag har bara en kvar nu.. så jag är nästan färdig.. Men nu är iaf tvättkorgen helt tom och det är skönt..

Idag har ju gåstolen kommit till Maxi så vi ska åch hämta den i em när Crille har kommit hem plus att vi ska handla lite osm vi glömde igår när vi va och storhandlade inför påsk... Det är mycket att stå i och ska göras innan man får besök =) Men det är bara kul...

Annars händer inte mycket mer här hemma idag.. Vi hörs mer imorgon det fick bli ett kort inöägg idag utan bilder...
Nu måste jag ta hand om mig son som vill ha mig uppmärksamhet.. Ha det braKram

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha! Ja det finns nog bara en som Jag hahaha =)

Du vi får höras under Påsk! Kramopuss. Pussa Alvin från mig

2009-04-08 @ 15:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0