Måndag!!

Hej hej...

Måndag och det innebär en helt ny vecka...

Helgen har varit helt underbar med... Alvins faster och hennes kille har varit hos oss.. Dom kom på lördag kvällen då hade vi maten färdig så vi åt och drack gott=) Sen blev det givetvis massa gos med Alvin.. Sen när han somnat åkte spelet fram.. Med andra ord.. Jag och Therese va i lag och vi vann STORT alla TRE gångerna =) Även att killarna fuskade lite sista gången.. Ja vi va helt enkelt grymma=) Förstog varandra precis...
På Söndagen åkte vi och lämnade Alvin till hans farmor så tog vi cyklarna på bilarna och åkte ner till stan.. Vi cyklade runt slussarna och ner till gammledahl och gemon kärleksstigen.. Va himmla mysigt.. Sen avslutade vi med en pizza på mamma mia=) Va skönt att komma ut lite utan barn men när vi åkte hem så saknade vi Alvin jätte mycket=)
På kvällen blev det bara lugnt skönt det...

Idag vet jag inte vad som händer... Får se om vi åker till Marie idag beror lite på Alvin... Men vi får se annar blir vi bara hemma.. Men jag träffar ju snart alla tjejor iaf för på fredag är det ju frest hos Sanra.. och innan dess ska jag klippa mig och färga håret ska bli så underbart..=)
ha en bra måndag.. Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är fortfarande på lördag som det är grillning hos Sandra...=D

2009-04-20 @ 10:16:14
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

lördag är de :D

2009-04-20 @ 11:34:45
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Okej, men då kan tyvärr inte jag komma. Mina föräldrar är på besök då.

2009-04-20 @ 11:37:44
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0