Måndag!!

hej hopp....

Hoppas att helgen har varit bra.. Vi har iaf haft en kanon helg... =)
Alvin hade ju feber i fredags men det varade inte så länge som tur va.. så på lördagen va han feberfri...
I lördags va jag och klippte mig och färgade håret så nu är jag fin igen =) Sen skulle ju jag och Crille ut och äte men vi kännde båda två att vi inte ville lämna bort Alvin eftersom han hade haft feber ¨så vi behäll han hemm och åkte och köpte lite räkor och ostar ist.. Så vi hade det mysigt här hemma...
 
Igår va vi på me&i party hos sandra mycket trevligt... Har inte varit på något sont pary innan men gud vilka fina kläder dom hade=) Vi kunde ju givetvis inte låta bli att köpa något så det blev ett jätte fint linne och en body=) Tänkte jag skulle ha ett sånt party snart fram igenom så jag ska samla ihop lite mammor.. =)

Idag tog vi verkligen en jätte lång sovmorgon.. Vi vaknade vid 10.20=) det kallar jag lyx... =)
Idag på förmiddagen ska vi inte göra så mycker jag och Alvin jag tänkte städa av toan och dammsuga lite om jag får lust =) Annars vod 15.20 ska vi till BVC igen.. Nu är det barnläkaren som ska kika på Alvin så jag hoppas verkligen att allt är bra.. men det tror jag allt.. Det säger ju alla iaf... ska mäta upp Crille innan vi ska till BVC han ska följa med jag vill ha honom med eftersom barnläkaren kommer dit.. Han kanske frågar oss lite om tiden på sjukhuset så jag vill ha honom med känner jag....
Sen blir det hem och laga mat efter besöket på BVC...

Imorgon är det planerat att jag och Alvin ska ner och träffa Wenche och Seth plus några andra mammor och barn ska bli riktigt kul=) Alla är verkligen jätte trevliga....=)
Jo jag lovade ju bilder i helgen men eftersom vår dator är trasig fortfarande så kan jag inte lägga upp några utan det kommer när Crille har fixat datan jag tror han skulle göra det idag....Så håll ut=)

Nu ska jag ta och byta blöja på prinsen tycker det luktar lite illa=) sen blir det frukost för oss båda...
Ha en jätte bra dag... Kramaar

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja den var precis bakom coop typ. Ja men fy vad äckligt att se en ringlande huggorm.

2009-04-28 @ 09:55:18
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha jasså? Varför tog du inte bort den så så jag slapp se den?? =D Haha

2009-04-28 @ 10:08:37
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Så det vågade du inte, hihi??!! Nej men du får hålla utkik om du ser den idag då...

Ja visst, vet inte när bara. Har ganska fullt upp denna veckan. Men ska kikat på´t. Annars har vi ju nästa vecka :D

2009-04-28 @ 10:49:15
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha nej det är ju tyvärr inte det. Men nu vet jag ju det...Haha

2009-04-29 @ 22:10:04
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0