Hel dag med Julia...

Godkväll....

Måste börja med att tacka julia för en himla trevlig dag..

Julia kom och hämtade mig idag vid halv två tiden för då va Crille klar med bytet av däck på sin mammas bil.. Då åkte vi ner till Julia en lite sväng trevligt trevligt va även inne hos Marie hennes granne och kära vän.. Där jag kan tro att julia tillbringar mycket av sin tid när hon är hemma =)
Sen åkte vi och handlade lite mat och bavag oss hem till Silena och david jätte trevligt att träffa dom.. Va ju ett tag sen...
VI bestämde även att den 9 eller 23:dje maj ska vi ha mamma fest hos mig, så alla mammor skriv gärna vilket datum som passar er bäst så tar vi det...

Nu ikväll har vi varit här hemma och ätit vofflor Crille ringde och frågade om vi kunde äta så jag bjöd med julia upp på vofflor.. Helt enkelt en lyckad dag.. Men kan det bli annat när jag umgås med världens bästa julia =) Nepp...
Nu har julia åkte hem, ALvin sover och Crille är ute och åker en sväng med bilen.. Varför vet jag inte men han tycker väll det är avslappnande eller något...

Blir nog snart sängen känner jag börjar bli ganska så trött...
Imorgon ska vi på vagga gunga gå borta i skögshöjdenskyrka.. en lite sångstund eller vad man kan kalla det... Efter blir det en promenad så Alvin får sova lite han lär va ganska så trött efter vi har varit på sångstunden... Sen tänkte jag att vi skulle gå hem till Alvin farmor en sväng.. SÅ det är vår måndag... Resten av veckan vet jag inte vad vi ska hitta på så alla mammor som är sugna på att ses hojta till=)

Nähe gud va jag babblar...=)
Sov så gott så höra vi imorgon


Fina julia med prinsen...


Visst är dom underbara =)

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha herre gud vad sleten jag är ;) men det bjuder jag på =P

Tack själv Emilia =) Love!

2009-04-05 @ 21:15:33
URL: http://bullenylen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Såå fina bilder på Alvin och Julia :)

2009-04-06 @ 08:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0