Härliga Fredag..

Hej hej...

Gud va skönt med fredag idag... Snart är det helg och till helgen ska vi inte göra så mycket faktiskt.. Något ska vi väll hitta på om det blir fint väder... Så vi får hoppas att det blir fint väder... Kanske blir att vi åker ut till kusten eller kanske åker vi och hälsar på Alvins faster om hon inte har något planerat =)

Igår så va jag och Alvin på öppnaförskolan.. Vi mötte upp Wenche och Seth i stan vid torget sen gick vi och mötte upp Sandra och William vid komunhuset sen gick vi bort till Granngården... närvi kom fram va det jätte mycket mammor och även mycket pappor.. Vi pratade lite och barnen lekte Alvin gillade det =) Sen va det sång stund jätte mysigt... Så det blir att vi ska gå dig en ellet två gånger i veckan... =) när vi skulle gå hme bestämmde vi att vi skulle hänga med Wenche hem på en liten fika.. Så vi gick till Sandra först på lextorp och hämtade lite mat til William sen gick vi hem till Wenche på hjortmossen... Det tog ett litet tag mer än 1 timma men det va skönt att komma ut och gå lite i det fina fina vädret som va igår... Alvin sov hela vägen med så han va nog trött efter all lek och bus =)
Sen va Crille snäll och hämtade oss i stan vid 6 tiden så åkte vi hem och gjorde lite mat ,ärtsoppa och pannkakor...
Färgade även håret på svärmor igår=)  Men det brukar jag få göra...

Idag tog vi sovmorgon igen Alvin vaknade kvart över 9 så skönt... =) Han är bra på att sova... Vi har provat en liten annan teknik nu vad det gäller hans mat.. Vi väcker honom vid tio eller elva tiden på kvällen och matar honom när vi ändå är uppe så håller han sig hela natten... Det är jätte skönt.. Sen matar Crille honom innan han går till jobbet så slipper jag gå upp eftersom Crille redan är vaken... Och det funkar jätte bra han vaknar bara på natten när han har tappat nappen... 
nbu på förmiddagen ska jag grejja lite här hemma ge Alvin lite gröt och så.. Sen vid halv 12 tiden ska vi gå ut och gå med Susanne och Minna.. ska bli skönt för det at faktiskt fint väder här idag med men inte lika fint som det va igår....
Ikväll blir det en lugnt kväll med tacos och talang 2009=) härligt...

Nähe nu ska jag ta tag i det här hemma... =) ha en bra fredag och helg.. Får se om jag bloggar i helgen annars får ni ha en bra helg.. Kram

Kommentarer
Postat av: Emily ♥♥

Tack.. :D Ja det var Emma som gjorde det, så gullig är hon =) Och duktig dessutom, jag hade aldrig fattat.



Jo då jag trivs väl rätt bra, har inte riktigt kommit in i det ännu och lärt känna så många men ska snart börja ge mig ut när jag blir frisk!

Vart kommer du ifrån tidigare då?

Trevlig helg!!!

2009-04-17 @ 15:23:53
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Faster

Hmm...tycker det borde finns minst en bild på det fina bordet Alvin fick i påskpresent...Eller?

2009-04-17 @ 15:51:08
Postat av: Julia

Jaa jätte bra. jag fick en cykel. röda converse skor., sängkläder, kaffekoppar, sallads skål. och ett halvsband dr det står mamma pappa jimmy jennifer på =)..

2009-04-17 @ 16:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0