Fredag!!

Hej hopp...

Jag har varit dålig med bloggande nu i ett par dagar men det har både varit för jagi nte har hafr någon lust och för att vår data har gått sönder.. Eller ja bara sladden till datan så vi har inte något batteri i den... Så idag har Christian lämnat sin jobbdata hemma så jag kan ha den för han skulle iaf inte ha den på jobbet... =) Snällt tycker jag...

I onsdags va vi bara hemma och tvättade och städade lite.. dagen i övrigt va ganska seg det va inte bra väder heller...

Igår va det kanon väder verkligen så vi tog och gick bort till Avlins farmor.. Han somnade precis när vi kom till henne så han fick stå ute och sova =) Det va nog skönt va honom han sov i 1,45 min... på eftermiddagen va vi på kalas hos Crilles far´mors gubbe som fyllde år=) va mycket trevligt bjöds på mycket gott med =)

Idag vakanade vi tidigt.. Vid åtta så det va bara att kliva upp.. för de har kommit byggnadsarbetare och ska fixa räcket och golvet ute på balkongen... va ju plankor som va upprötna så dom ska sätta dit nya och sen ka dom göra rent räcker och golvet.. Sen ska det komma en målare och måla om hela räcket... Plus att vi ska olja in golv men vi får allt av ejdar så då gör det ju inte något att vi gör det själva... =)

nu på förmiddagen ska vi ner till stan och träffa Wenche och hennes son seth... Blir kanske en litenfika=)
I em ska jag träffa min underbara Julia=) Sak bli mysigt... Alvin får vara hemma hos pappa då...

Till helgen blir det lugnt som sagt.. jag ska klippa mig och färga håret imorgon ska bli så himmla skönt... Jag verkligen längtar.... Nej nu ska jag ta och göra oss i ordning mata lillen och ta bussen ner till stan... ha en bra fredag...
Vet att det varit  dåligt med bilder på Alvin men jag ska skärpa mig... =) kanske tar och lägger in lite bilder på honom imorgon på bloggen...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0