Feber...

Nu är vi hemkomna från stan har ahft det kanon.. =)
Shoppat lite har jag med gjort.. Tre bodysar till Alvin köpte kortärmade alla tre i st 74 som han kan ha till sommaren... Köpte även en liten leksak till honom inne på SG intriör...

Nu när vi kom hem tyckte jag att Alvin känndes jätte varm.. Så jag tog febern på honom.. Den gick jätte fort upp till 38.8 och slutade på 39.1.. Vet inte om det är nya tänder som spökar för jag tycker jag anar en vit fläck i överkäken...
Alvin verkar inte ha ont av febern iaf han är lite gnällig men annars är han pigg och lekfull som vilket annat barn...

Får hoppas att det gåt över.. Alvins farmor vill ju ha honom imorgon över natten men vi lämnar ju inte bort honom om han fortfarande har feber...

Nu ska jag ta sonen han kallar på mamma :P
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0