BVC

Hej..

Nu är vi nyss hemkomna från bvc.. Farmor va med idag trodde Alvin skulle bli kollad av barnläkaren ju.. Men det va bara den vanliga bvc läkaren idag och barnläkaren från Näl ska vi till den 27/4 så mycket spring på bvc blir det... Men iaf den vanliga BVc läkaren tyckte allt med Alvin va bra och det tyckte även BVc tanten =) Men hon tyckte Alvin va tidig med att sitt upp själv.. inget jag har tänkt på med det kanske han är med tanke på att det finna många barn som inte kan sitt vid 8-10 månader.... 

Vikt:8040
Längd:68,5

Han har blivit en stor kille nu men jag trodde han skulle ha ökat mer i vikt... Fick också på backning att Alvin måste äta lite mer.. Jag matar ju honom var 5 timma för han gör inga tendenset till att vara hungrig men han ska äta var fjärde timma tyckte bvc tanten... Så det får bli åndring.. för hon sa om han äter mer på dagarna står han sig längre på nätterna och kanske slutar äta då... Men jag ska ge honom gröt på morgonen som alltid sen luchburkmat och sen mellanmål och gröt igen på kvällen och välling senare på kvällen.. Så då kanske han står sig över natten...

Nej nu ska jag underhålla mig son lite iväntan på att hans pappa kommer hem från jobbet=) Sen blir det lite mtlagning.. Blir enkelt idag makaroner med falukorv.. De är så himmla gott =) Ha en bra kväll kram

Kommentarer
Postat av: Emily ♥♥

Japp jag bodde ungefär vid Kiosken :D Vart bor du då? Det är bra fint o mysigt där uppe, barnvänligt och mycket skogspromenader så det är ju perfekt när man har barn juu! Bor ni i lägenhet eller?

Så jätte söt han är lillen!

KRAM

2009-04-16 @ 08:40:55
URL: http://emsiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0