Bvc dag..

Godmorgon...

Inatt har verkligen Alvin sovit jätte bra.. Han åt vid sex tiden igår på em kvällen sen vaknade han inte örrens vid fem i morse och ville ha mat.. Ellerj ag gick upp och gjorde mat sen när jag kom tillbaka sov han igen men jag tog upp honom iaf för då hade han inte ätit på 10 timmar så jag tyckte han behövde få i sig lite mat.. Och blöjan va jag tvungen att byta den va överfull med kiss.. Jag vet inte om man ska ställa klockan och gå upp och byta på honom så han inte bli så kissig? Iaf sen somnade han om så gott och vaknade ni vid halv 10 så vi har fått oss en riktig sovmorgon idag =) Men tror kanske att det kan vara vällingen vi ger han ju bara välling nu,,,

Idag ska vi till bvc vid två.. Crilles mamma ska med tänkte det kan va lika bra eftersom det är en barnläkare från NÄL som kommer och kollar på prinsen idag eftersom han hade den starten som han hade.. Så jag tänkte det kan va lika bra och ha med någon... Sen blir det ju även det vanligt vikt och längd.. Måste komma ihåg att be om AD droppar med dom är nästan slut...  Annars så ska vi stor handla idag med.. Eller vecko handla som vi göra... Har kommit in i det bra med matsedel och så.. Va ju ett tag innan som vi inte alls höll på det, men det känns bra att ha det så..

Idag är det inte något fint väder här i Trollhättan vet inte vart det fina vädret har försvunnit? men blev ju lite bortskämmd i påsk när det va nästan sommarvärme... Men det kommer nog snart tillbaka får vi hoppas =) Nu ska jag ta och göra lite nytta här hemma.. Tvätt som ska vikar och sägar som ska bäddas innan lilleman ska få sin morgongröt...

Ha en bra onsdag Kran från oss


Kommentarer
Postat av: Emma

Är det inte alltid med en läkare vid 6 månaderskontrollen?

2009-04-15 @ 10:01:19
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha ja det är ju sant, men om hon kommer hem på fredag nästa vecka??



jasså, då förstår jag..Melvin ska möta en läkare från Näl nästa gång för det är dom som har hand om sommarbarnen eller vad hon sa..

2009-04-15 @ 11:19:23
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0